Trekning av kalendergave bak luke nr 22

Du som har vært innom meg i dag på Frodiths Julekalender, har fått med deg at Salt og Pepper var VELDIG ivrig på godten min…Jeg fikk jo nemlig hjemmelaget godt av Kjerstisandnes i posten. Sånne bloggvenner og venner er GULL verdt <3 

Og etter veldig mye henging ved kjøleskapet…

Og enormt mye gnåling og masing om å få smake…. Så GA JEG MEG… Sånn at jeg kunne få fred til å forberede morgendagens siste kalender -luke..

 

Jeg prøvde meg med noen spe forsøk om at de kunne jo kanskje ta litt av klementinene i stedet for… Men det øret ville de ikke høre på…. Kun interessert i snopskålen…

Og jeg skal love deg at Daim-trøfler og Pepperkake-karameller fra Norges beste Miss Nam-Nam, Kakekrigen-Kjersti smaker nær himmelen…Og jeg tror jammen resten av posen “ryker” i kveld ;-D

Men før den er HELT tom, skal jeg dele ut noe annet til deg som blir den heldige vinneren av kalendergave her hos meg. Og det er Salt sin tur i dag, til å stå for utdelingen..Men før det blir trukket her: 

Her er løsningen på dagens julenøtter: 

Dette var så klart: 

 

 

Og dette var : 

 

 

Og her sto det skrevet: 

 

Ja, jeg skal si de var glad for det altså…Og det er forsåvidt jeg også..at de ikke blir spist… For da har jeg nemlig hjelp til trekkingen av kalendergaver. Og det tenker jeg DU er glad for også?? 

Og nå blir nemlig vinner av dagens kalendergave trukket, for nå er nemlig Salt på vei i lua…Lystig og lett og ikke veldig rampete…fyker hun avgårde… 


Og hun krafser i vei, puster og peser, og vil være sikker på at hun får den RETTE lappen… Romsterer og piper…Og DER fant hun den…Og returnerer med et HVIIIIIN!!!  

“Her er den!!”

Og på lappen står det: 


 Hurra!!! Det ble deg:-) Turid 🙂

Turid, kan du komme med adressen din i mailboksen min: [email protected]. Jeg tror kanskje jeg har fått den før men det er veldig lenge siden, så har den ikke lenger.  Så sender jeg deg kalendergave i morgen 🙂 

  

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!!   Jeg legger ut SISTE luken i morgen tidlig,til hverdags-tid, kl 07:00 så klart… For jeg skal på jobb… Jeg har 1 kalendergave igjen som vil ut å reise så det er bare å melde seg på i morgen, om du har vært med før eller ikke. Håper på stor oppslutning 🙂 

God natt så lenge og sees i morgen 🙂 

 

 

#kalendergaver #trekning #julekalender #adventskalender

13 kommentarer

Siste innlegg