Året på blogg- noen tilbakeblikk- del 2

Jeg startet årskavlakaden i går, HER, og fortsetter i dag med å oppsummere noen av hendelsene som har skjedd her på bloggen. Jeg har valgt blogg-relaterte enmer, da jeg tenkte det var mest interessant for de fleste. Folk du kjenner, hendelser noen kanskje vil huske. De mer personlige temaene får du lete deg fram til 😉

Juli

…hadde jeg tegnekonkurranse på bloggen. Oppgaven var å tegne MEG/frodithen. Mange fine tegninger kom inn, og her er to av dem. 


alenemortil4.blogg.no tegnet denne Hun kom på 2. plass.

 

Elinslaaen.blogg.no  tegnet denne og vant 🙂

 

August

..hadde jeg Peter Pan- utstilling/skygge-foto-konkurranse i Galleri Frodith..

Og den vant Elinslaaen.blogg.no. Hun var virkelig i slaget disse månedene 😉

 

 


…jeg traff Evasvindow.blogg.no og Karidansen.blogg.no LIVE i Oslo

 

..og her er tegningene av dem 

 

September

..skrev jeg en novelle om VARME, på stikkord fra leserne mine. Og jeg trengte et bilde til. Det fikk jeg av Natheless.blogg.no på mail.

Og jammen meg fikk jeg  selve tegningen i posten senere på året. Det skal rammes inn og på veggen i det nye året 🙂

 


…hadde jeg frogge-utfordring på bloggen…Hvem torde å “frogge” og sende meg bilder…? Det var det en liten gjeng som torde, og alle som sendte inn VANT. Men denne gjengen var litt ekstra morsom, for de hadde gruppe-frogging.. Det var Evaswindow, og gjengen hennes..

 

Oktober


…hadde Ladyen bursdag

Og jeg laget et lite stunt til henne på bloggen. 


..Sjiraff-drakten har jeg fått av henne på min bursdag i fjor,  så klart 😉

 


…sendte flotte Fruensvilje meg denne overraskelsegaven i posten… Snillingen <3 Sokkene har jeg brukt masse 🙂

 


..og her har du Fruensvilje 🙂 

 

November


..hadde jeg mini-challenge på bloggen, som mange kastet seg med på,og vi hadde utstilling i Galleri Frodith som vanlig. Stikkordene for foto-challengen var: en- to- tre- fire- fem

Dette bildet er et av Margarites bidrag.

 


…fikk jeg denne fine snø-krystall-kulen av Elinslaaen i posten fordi hun vet jeg sparer på sånne, fordi hun er snill og fordi hun var i Amsterdam.


Og her er selve Elin 😉

 

Desember


Hadde jeg kalender på bloggen…med Salt og Pepper som hovedpersoner...

 

Fikk jeg deilig julesnop av Kjerstisandnes i posten 🙂

 

Og ellers har det skjedd mye morsomt, både privat og på blogg, men jeg kunne ikke ta med alt. Håper ingen føler seg glemt. Det kommer nok anledninger til å bli framsnakket litt på blogg hos meg 🙂

 

Ha en fin dag <3 

 

 

 #årskavalkade #oppsummering #nyttår

46 kommentarer

Siste innlegg