Finnes det noen bedre å holde på med?? ;-)

Jeg tror kanskje ikke det…

Udiskutabelt… Foto er og blir den beste hobbyen… DET kan vi vel være enig om??

He-he… Nei, det er vel som med andre ting… man har forskjellig interesser, forskjellig smak, forskjellig syn..

Men for MEG, er foto helt klart den morsomste hobbyen som finnes.

Man kommer seg ut…for luft og BITTELITT trim… 

Man ser verden på nye måter: nedenifra, ovenifra…og av og til fra en annen persons perspektiv

 

Her er to bilder, tatt fra samme sted. Du har sett begge før, kanskje,  men ikke samtidig..

Rart hvordan litt forskjellig synsvinkel og litt redigering spiller inn for å lage en spesiell stemning.

Disse bildene er jeg ganske fornøyd med selv, på hver sin måte..

 

Hvis du skulle velge, hvilket liker du best?

 

#foto #fotoredigering #stemning #hobby

53 kommentarer
    1. Tror ikke det finnest så mye bedre hobby en foto 🙂 Holder også på med fotogafering og det har jeg altid likt <33

    2. Klare ikke å velge nei, da begge er fine på hver sin måte…hehe så koselig å høre du elsker å fotografere, også er du jo så flink til det..da blir det ekstra morsomt 🙂

    3. Begge var nyyyydelige 🙂 den med paraply var mest stilig mens den andre ga meg skikkelig høststemning 🙂 du er rett og slett dyktig fotograf 🙂

    4. Joda, jeg tar jo litt diverse bilder, men jeg har ingen av disse “rundt i byen for å finne motiv” motiver liksom 🙂
      I morgen skal vi på ny oppdagelsesferd- håper vi finner en fin-fin plass jeg kan slippe dem 😀
      Oi, så spennende- gleder meg til å se 😀

    5. Elin Slåen: Du har jo tatt mye bilder av vann og natur og sånt også 🙂 Og vært med på alle challengene mine nesten. I morgen kommer du til å være mye på bloggen min 😀 Jeg driver med litt tilbakeblikk 🙂

    6. Så lenge man koser seg spiller det ingen rolle hvor flott utstyr man har 😀 Du tar jo minst like fine bilder som det jeg gjør med mitt kamera- og, du er ekspert på det å finne motiv 😀 Jeg er ikke så flink med motiv, mest fordi jeg gjerne bare tar bilder av hundene i skogen liksom- jeg får jo ikke prøvd så mye på annet 🙂 Og de gangene jeg ser et flott motiv så har jeg jo aldri med kameraet :O he he

    7. Elin Slåen: Ja, du er enig, og jeg vet du koser deg nok minst like mye som meg der ute. Kanskje mer også, for du kan mer og har bedre kamera 🙂 Men jeg koser meg sånn 100 prosent, og mer enn det går jo ikke uansett 😀

    8. Jeg er så klart helt enig 😀
      Og det er på grensen til umulig å velge, for begge bildene er flotte på hver sin måte. Men, jeg trur jeg må si det med farger- det er noe med det liksom 🙂

    9. Karina Larsen: Takk 🙂 Ja, det er to forskjellige stemninger helt klart. Det andre er mer stille, nakent, rolig, og LITT sprudlende midt i 🙂
      Jeg hadde deg litt med i morgen innlegget i dag, fra outfitkonkurransen din 🙂 vet ikke om du så innlegget 🙂 Jeg har litt oppsummering over året 🙂

    10. Helt nydelige begge to..så egentlig stiller de likt..men må jeg velge faller mitt valg på nr to..de varme fargene :)) Nattaklem <3

    11. Helge: Jeg har vist begge før, i forskjellige sammenhenger. Det gule ble tatt nå i høst, og vist i oktober kanskje. Jeg fant plutselig ut at de var tatt på samme sted, så litt gøy å vise de sammen 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    12. margarites: Moro med foto, jeg håper å få tatt NOEN i morgen. Men slett ikke sikkert. Skal på landet igjen, og med søsters 🙂 Så kanskje 🙂 KLemmer <3

    13. etdiktomdagen: Så koselig 🙂 Jeg er ganske fornøyd med dem selv også 🙂 Og det liker jeg å kunne si 🙂 hi-hi. Jeg jakter videre på flere fine bilder 😉 Mange fine motiver der ute .-)

    14. MOONBEAMSCORNER: Ja, foto er topp 🙂 Og jeg liker også både det øverste og det nederste 🙂 He-he, på forskjellige måter. Kjærligheten og den gode samtalen i det siste, og fargene, stilheten og stemningen i det i svarthvitt 🙂 Klemmer til månestråle <3

    15. Hanne Beate:Lurer på om man kan få den appen på vanlig pc også 🙂 Jeg bruker jo pixlr og det går fint det også, men gøy å finne noen nye programmer 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    16. Det første bilde mener jeg og ha sett før her iforbindelse med en eller annen utstilling. Men det andre er helt nytt så jeg liker nok det best. Ha en fin kveld.

    17. Ja det liker at folk kan ha forskjellige ting som hobbyer!:)
      Min hobby som mindre var voltige ( turn som foregår på hesteryggen), noe jeg aaaldrii skulle slutte med, noe jeg gjorde når jeg flyttet til byn.
      Nå har jeg derimor funne gleden i scrapping som for meg er mine bilder!:)

    18. Ja, foto er en herlig hobby. Jeg liker begge bildene dine jeg, for de er så forskjellige. Ikke lett å velge! Nyt din fotoglede framover. Jeg gleder meg til å se hva du finner på!

    19. Herlig. Jeg liker godt det første i svart/hvitt og med den fargeglade paraplyen. Og at foto er en fantastisk hobby er jeg helt enig i, det finnes så mange fine motiver. Man ser på verden med nye øyne, gjennom en kameralinse. Fargene i høstbildet er jo også utrolig flott, det lyser fint høstvær lang vei. Men det første er det noe spesielt med 🙂

    20. Er slettes ikke uenig med deg i det 🙂 Har selv foto som hobby, og blir bare mer og mer glad i kameraet og turene ut for hver gang jeg er ute. Bare positive ting å si om den hobbyen ja 🙂 Flotte begge bildene da, men må si det underste jeg for du har fanget høsten og fargene mot de to som går der så fint, og jeg kan nesten høre hva de prater om der de går 🙂 Klem Månestråle 🙂

    21. Jeg synes de er fine på hver sin måte, men om jeg måtte velge: Hm, det nederste mht. til fargene og lyset. Jeg har blitt imponert over noen av mine venner på facebook sine bilder, hvor de via appen SuperPhoto har gjort bilder om til malerier. Ha en super kveld!😊

    22. Fantastiske bilder begge to:) Men det øverste var jo litt spesielt, hadde nok valgt det:) Du er kjempe flink til å ta bilder, skjønner godt at du liker det:) Ha en fortsatt fin kveld fine frodith:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg