Den blå steinbukk :-)

Den kunne sett sånn ut….

Og det gjør den her hos meg… 

Men egentlig er Denblaasteinbukk en blogg, og damen bak bloggen befinner seg HER.

Den Blå Steinbukk bor i Danmark med mann og hunden Nanoq, og koser seg med det. Hun er egentlig norsk, men har gjort danske av seg.

Jeg kjenner ikke Den Blå Steinbukk så veldig godt, for hun er ikke så ofte på blogg, og jeg har ikke kjent henne lenge…men hun er glad i å ta bilder, og har vært med i noen av utfordringene mine.

Og en ting jeg virkelig VET om henne, er at i dag har hun bursdag!!

Så -stikk gjerne innom henne og gratuler.

Kjære Blå Steinbukk

Om du leser det nå, eller senere….: Gratulerer så masse med dagen i dag. Du er etter hva jeg skjønner, bare en ungfole et års tid til 😉 Håper dagen har vært fin 🙂

 

En liten kake til deg <3

 

 Kjenner du Den Blå Steinbukk?

Når har DU bursdag?

 

 

#bursdag #gratulasjoner 

9 kommentarer

Siste innlegg