Jeg fant gull.. :-)

I går, jeg var ute og jaktet på fjær/dun…og ny jakke…så fant jeg ikke SÅ mye av det.. Jeg fant kun et par frosne tasser med egne fjær…og de kunne jeg slett ikke låne..

Men om jeg gikk like frossen hjem igjen på utsiden…så skal jeg love deg at jeg var litt varmere på innsiden uansett.. Full av gode inntrykk…

Naturen rundt meg glitret og skinte, og lå i et skjær av gulll..

Og hvem blir ikke glad og fornøyd av å få naturen malt i gull??

Vakkert <3

 

Litt mer uklart dette bildet, men jeg MÅTTE ha det med pga fuglen 😉

 

 


Når kirken ligger sånn, med lyset skinnende på denne måten, er det ekstra vakkert.

 

Fant du gull i går? 🙂

 

#foto #fotolys #gull 

52 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Skjønner 🙂 Det er noe med hvordan lyset står og sånt også. Her ser vi bare RETT i vinduet, og masse gjenskinn.. uansett…Men om kvelden er det anderleldes, ikke lys ut som lager gjenskinn, masse lys inne som lyser opp OSS, så da er det smekk FOR med en gang 😀 He-he..Men forrige stedet hadde vi alltid igjen, så jeg er glad for at vi har dem LITT vekk nå, så vi får litt dagslys.

    2. Tattavkvinnene: På dagtid ser du vel ikke inn der? Her er det så mye skinn i vinduer på dagtid, så da servant ikke. Men på kveldstid tar vi gardinene for ja 😀

    3. Det blir som regel sånn at man kommer hjem uten det man egentlig skulle ha! Nå virker det ikke som at du har gått på noen shopping-smell da, så at du heller kom hjem med fine bilder er jo en god ting ^^ Lyset var utrolig fint på disse bildene, må begynne å dra opp rullgardinen her hjemme så jeg ser litt mer hvordan det ser ut ute 🙂 (liker ikke å ha den oppe i stua for da ser man rett inn til naboen)

    4. karidansen: Ja, når jeg så det i går, følte jeg nesten så jeg var med i Lion King eller noe sånn tegneserieaktig, for det var helt spesielt, med det som ble siluetter mot himmelen 🙂 Fin snø, selv om det ble LITT mye ute på landet, jeg LO hele veien bort til mammas hus 😀 helt nedsnødd jeg 😀

    5. dedicat: Ja, det ble fint i går, men i dag er det snø- storm alle veier 😀 Det var veldig koselig å skrive innlegget til deg, for du er en av de som er lett å beskrive 🙂 Fint du ble glad :-)Klem

    6. birdbay: Kanskje jeg skal ha instagram-bildene mine i Galleri FRodith en dag 🙂 Her ble det uten dun, men jeg overlevde fint. Ikke SÅ kaldt i dag, bare himla mye snø 😀

    7. Kjempeflotte bilder! Og det gjør noe med en når man opplever at det man ser er vakkert, uansett om det er solen som skinner eller snø som glitrer. Ser man det vakre blir man jo i godt humør! Hvis ikke tror jeg ikke vi hadde sett det en gang. I går fant jeg gull i form av to koselige bloggdamer 🙂 Hadde noen koselige timer sammen. Ha en strålende søndagskveld <3

    8. så mange vakre bilder )) dere er no heldige som har sola )) jeg må nok vente i 5-6 uker til jeg.Men vi var på tur i går og der skinte sola så jeg storkoste meg )

    9. Jammen fant du gull, og du har foreviget det på en vakker måte også. Jeg falt veldig for det øverste bildet, sjøl om alle er flotte. Det er noe med de spinkle nakne greinene. De fremheves av lyset, og lyset fremheves av greinene……. i et perfekt samspill! Nei, jeg har ikke sett gull på den måten her, det har vært masse snø og ganske så grått ute! Synes imidlertid det er stas at det endelig har kommet snø! 😀

    10. Så nydelig! Virkelig gull i disse bildene. Og litt gøy når man går ut med intensjon om motiver og kommer hjem med helt andre motiver. Ikke gull der jeg gikk tur i går, men gull-gode samtaler med Grete og Cuscima på middag i går 🙂 klemmer<3

    11. Du allmektige så vakkert 🙂 Og trøsteklemmer for været i dag 🙂 Jeg fant ikke gull i går.. men så faktisk de første skinn av sola øverst i fjellene her.. så den er på tur.. 🙂 Og enda en gang.. tusen hjertelig takk for alle de flotte ordene på bloggen, Leste gjennom flere ganger i dag.. og fikk tårer i øynene 🙂 Takk for utrolig mye rørende vakker oppmerksomhet. 🙂 Klem

    12. Bildene er helt nydelige:) Og jeg står fast på min mening om en egen frodith foto utstilling:) Nydelig farger altså:) Ønsker deg en god og varm dag med eller uten dun:)

    13. Det sies at det skal bli 70 cm her i dag, men så går de ned til 15 cm og så opp til 40 cm og et sted der i mellom- til slutt ender det vel på 3 meter 😛 ha ha…
      Snø i seg selv er ikke så ille når vi skal på tur, men den vinden er jo helt grusom- føles ut som 20 minus liksom :O Jeg får sikkert lurt med meg Petter ut, men Iimo fryser jo og drukner i snøen og Wolfgang har jo urinveisinfeksjon, så vi får se 🙂

    14. fjellgeitbundingen: Takk 🙂 Ja, det var nydelig, skinte overalt og midt i byen, og jeg ble jo så glad når jeg så det 🙂 knipset i vei 🙂 Søndagsklemmen <3

    15. Fru Stussli: Ja, det var så fint, jeg ble nesten litt religiøs der jeg gikk med den kirken i foran meg 🙂 Her laver det også ned, og tipper det blir moro, for vi får elever i morgen 🙂 Ha en finfin dag min venn <3 klemmer godt <3

    16. Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige bilder! Ja, her var det også gull i går kveld og i hele natt har jo himmelen lyst som en julehimmel. Men ikke lett å ta bilder når det er så mørkt, så jeg nøyde meg med å se! Fant du ikke jakke? Hmmmm, du kan låne en av meg da vennen! Fryse må du jo ikke! Klemsiklem 🙂

    17. Fantastiske bilder! Stemningsfullt når alt blir til gull 🙂
      Her er alt superhvitt i dag og det fortsetter å lave ned. Helt nydelig når det ligger store, men lette hvite dyner over buskene, gjerdet og hagestolene jeg glemte å ta inn ;-D
      Koser meg med strikking, blogg og kaffe før resten av huset våkner.
      Ha en fortryllende dag!
      Klemmer

    18. Hei Frodith, dette var noen fantastiske flotte bilder. Og opplevelsen var sikkert enda bedre 🙂 Men så artig å få noen slike bilder. Takk for at jeg fikk være med på turen. Ha en fin søndag 🙂

    19. Åhh, nydelige bilder! Naturen er fantastisk vakker 🙂
      Her er et ikke mye gull å finne, med null sol, masse snø og en vind som kunne tatt livet av hvem som helst :O he he

    20. etdiktomdagen: Ååååååå, må inn å se 🙂 Moro med bilder når det er fint lys 🙂 Jeg stikker på landet i dag. Ha en fin dag da <3

    21. Nydelige bilder <3
      Jeg fant en flott dag med vakre blåe nyanser på himmelen og til slutt en herlig solnedgang som kanskje var litt gull i 🙂 På min tur i går 🙂
      Ønsker deg en flott søndag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg