Natheless.. <3

Nydelige Natheless

Naturlig, nett  og nysgjerrig

Nyter norsk natur

Nevneverdig nevenyttig og nyskapende

Neppe noen nerd

Nærværende og nostalgisk

 

Dette var litt om Natheless, men så mye kan sies om henne: 

Hun er naturens egen kunstner. Lager fantastiske kunst-verk av alt hun finner. Hun er den mest lekne voksne jeg noensinne har vært borti. Hun hopper paradis, lager engler i snøen og skriver nydelige historier til jul. 

Hun virker lykkelig og lett til sinns, gjerne litt tankefull på en god måte. Hun flakser og flyr gjennom livet, men likevel jordnær og trygg. Hun er snill, spennende og lun.

 

Og i dag har hun bursdag, og det må feires med brask og bram , både her og der. Og vil du lese et lenger innlegg, så fikk hun bursdagsinnlegg i fjor også, HER

Kjære Natheless

Gratulerer så masse med dagen!! Du er en av de mest spennende og kreative her inne på blogg. Jeg tror ikke det er en TING du ikke kan. 🙂 Og du gjør det som den naturligste ting av verden. ALT sammen <3

Du er en inspirasjon og et herlig tilskudd her i bloggverden 🙂 

Så glad du er min bloggvenn <3

Kos deg med dagens hjemmebakte herfra, og nyt lørdagen <3

Bursdagsklemmer fra meg <3

 


Kjenner du Natheless?

Når har DU bursdag?

Har du hatt bursdag på blogg noen gang?

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulerer #natheless

37 kommentarer
    1. Hei på deg Frodith, nå er jeg her igjen. Ja, du er super snill! Tegningene var jo så morsomme, og jeg synes du gjorde meg veldig søt og lett!!!!!Tusen takk, dette kommer jeg aldri til å glemme. Hjertelig takk til alle som har skrevet så vakre hilsner til meg. Det skal jeg gjemme i hjertet, hvert eneste ord! Ønsker dere alle en vakker kveld med en diger takknemlighetsklem 🙂

    2. åh så mye fint du skriver om natheless, supermasse gratulerer til bursdagsbarnet som kan alt med lekende letthett -vi sku alle hatt litt av hennes tryllestøv 😀

    3. Gratulerer til fine Nathelles , liker henne og bloggen hennes veldig godt 🙂 Og det var et supert innlegg du har laget til henne her…flinke/snille deg :)) Klem til dere begge <3<3

    4. Helge: Ja, jeg prøvde finne så mange på f som jeg kunne, som dekket litt hvem hun var også .-) Hun er en flott dame og blogger 🙂 Har en artig blogg 🙂 Håper du har en fin helg Helge. Jeg skal til søsters. Deilig med fri og helg 🙂

    5. Søtmonsen ): Moro å skrive bursdagsinnlegg skjønner du 🙂 Spesielt når man har fått litt inntrykk av hvem folk er 🙂 Håper du har en flotters dag Søtmonsen <3

    6. karidansen: Så koselig at du synes det 🙂 Jeg føler liksom at jeg kjenner en del av dere litt 🙂 Og de jeg ikke kjenner er det ikke SÅ lett å skrive om , men NOE har de som regel delt av seg. Moro å skrive sånne innlegg 🙂 Håper du har en fin dag Karidansen, jeg drar ut i forstaden til søsters som ligger med dårlig rygg..

    7. Vera Lynn: Så moro at du var innom henne, hun finner på alt mulig rart. Lager så mye fint og er en varm og fin personlighet 🙂 Ja, du har akkurat hatt bursdag du da, det skulle jeg visst 🙂 Det blir nok litt feiring på blogg neste år tenker jeg 😉 Ha en nydelig lørdag <3

    8. natheless: Hva synes du om tegningen da 😀 ? Likte den svevende stilen din jeg 😀 Moro å tegne deg 🙂 Kos deg masse finingen <3 klemmer til bursdagsbarnet 🙂

    9. Tone: Så bra at du likte henne og vil følge henne. DER er det mye moro å se, hun kan ALT 🙂 4. juni ja, det er jo en liten stund til 🙂

    10. missmommy.blogg.no: Moro å gjøre stas på folk som har bursdag. Og LETT å gjøre det til folk man har fått litt inntrykk av 🙂 Ha en strålende dag selv du finingen, plutselig går jeg på deg der ute i forstaden ;-D

    11. margarites: Ja, hun er flott, har alltid laget noe fint av naturen eller av noe annet 🙂 Moro å gjøre stas på sånne folk 🙂 Klemmer til deg <3

    12. fruensvilje: Jeg prøver å henge med, jeg har jo en liste, men ikke alltid jeg husker å se på den 😀 Men som regel går det greit 🙂 Ha en nydelig dag du også, jeg skal til søsteren min i kveld og natt 🙂

    13. 1. Nei jeg kjenner ikke henne, men sjekket ut bloggen å syntes den var spennende :o))
      2. Jeg har bursdag 25.12. (1. juledag), og det var jo ikke så lenge siden.
      3. Nei, jeg har ikke feiret bursdag på bloggen.

    14. Gratulerer med dagen til fantastisk fine Natheless! Bloggen hennes er det bestandig en fryd å besøke, fantastiske bilder, kreative ideer og fine historier. Takk til deg Frodith som husker på alle, og så kan jeg gå videre og gratulere på bloggen hennes. Nyt lørdagen <3

    15. Så koselig innlegg! Som vanlig! Stort av deg å
      Gratulerer andre på bloggen <3 selv er jeg et "vårbarn" og har så langt ikke hatt bursdag på
      Bloggen 🙂 hihi! Ønsker deg en vakker dag skjønne du!

    16. Så fint innlegg til ære for henne 🙂 kikket innom bloggen hennes nå og hun kommer jeg til å følge. Jeg har enda ikke hatt bursdag på bloggen 😉 ikke før 4. Juni 😉

    17. Hjertelig takk du vakre! Glad du er min venn alle andre dager enn bursdag også! Du er herlig med dine digre, søte kaker og snille ord! Klemmer fra bursdagsbarnet! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg