Frodith og elefanten ;-)

Jeg og Oslopadda hadde en herlig tur langs elva i dag. Solen skinte og elven glitret. Det var 15 minus MINST…Jeg hadde ny dunjakke som varmet godt på overkroppen, men frøs nesten rumpa av meg da jeg “glemte” stillongs… Så stillongs måtte kjøpes underveis, og  Frodithen var klar for mer bilde-knipsing etter å ha fått skiftet til stillongs…

Underveis traff vi denne elefanten..

Han så ut til å være riktig så frøsen der han satt… 

..Og det skyldtes nok all snøen han hadde på seg…Litt kosting måtte til …

Han så ut til å bli litt mer fornøyd…

Og da jeg fjernet snøen med et splash fra øyepartiet hans, er jeg nesten SIKKER på at jeg hørte noen godlyder fra han 😉

Den så nesten litt ensom ut da jeg gikk….

…men Frodithen hadde mer planer for dagen…noen bilder som skulle taes….Og de får du se senere 🙂

 

Har du hatt en bra dag?

 

#elefant #statue #snø #is #foto

58 kommentarer

Siste innlegg