I morgen er dagen..

Ja…da var dagen kommet for den store forestillingen i Operaen… Ja, det er jo ikke jeg som er stjernen…selv om det kanskje ser sånn ut… Og det er OPERA og ikke ballett vi skal se..

Som du ser har jeg noen skjulte talenter… 😉 Veldig godt skjult faktisk 😀

 

Ulysses vender hjem 2012
Penelope: Hege Høisæter; Amore / Juno: Amelie Aldenheim

Men det er altså Ulysses vender hjem som skal vises. Og jeg har ikke en bitteliten rolle en gang.. Bilettene fikk jeg og søsters til jul, og i morgen er dagen. 

Ulysses vender hjem 2012
Tiden/Neptun: Magne Fremmerlid; Kor av faiakere 2 /Anfinomos: Richard Edgar-Wilson; Kor av faiakere 3 / Antinoos:; Marcell Bakonyi; Den menneskelige skrøpeligheten/Kor av faiakere 1: David Hansen

Jeg gleder meg masse 🙂 Jeg tror det er en ellevill forestilling. Og slike  julegaver er bare gull verdt <3

OG hvem vet…kanskje jeg tar noen dansetrinn i PUR glede på slutten av forestillingen 😉

 

Har du sett denne forestillingen?

Har du vært på Opera eller ballett noen gang?

 

 

#opera #forestilling #ulyssesvenderhjem

 

 

30 kommentarer
    1. Jeg og en venninne har som tradisjon å gå i Operaen før jul for å se Nøtteknekkeren. Vi startet med det for 3 eller 4 år siden, og etter et par ganger med det fant vi ut at vi skulle utvide horisonten med å se Svanesjøen. Det var flott og elegant, men hjelpe meg så lenge det varte… Tror det var over 3 timer, og jeg klarte faktisk å sovne…., ikke for at det var kjedelig men jeg var sliten!!
      Vi har til gode å se en opera, men har veldig lyst til det. Et av mine høyeste ønsker er å se Tryllefløyten, som jeg så filmatisert på 70 eller tidlig 80 tall med den svenske operasangeren Håkan Hagegård. Ble helt solgt jeg da.
      Kos dere masse og nyt :o))

    2. cuskima: Ja, jeg har prøvd restart her og hørt mange som har det, hjelper ikke. Man har flaks et par utfyllinger og så er det fram og tilbake igjen…

    3. Hanne Beate: Ja, morsomt med sånn papp-dings, og litt redigering :-)Jeg fikk billetten av min niese som er med og syr kostymer, 🙂 Gleder meg <3

    4. Åh så herlig!
      Du er jo født ballerina ser det ut til 😀
      Kos deg i Operaen.
      Tror nesten jeg misunner deg litt. Må komme meg avgårde og få sett en opera der snart 🙂

    5. Hehe, sånne pappfigurer er morsomme! Jeg husker jeg var med naboen på ballett-forestilling da jeg var barn, fordi datteren deres/ei venninne av meg var med i forestillingen. Ellers pleide jeg å få med meg nyttårskonserten fra Wien kun for å se balletten. Jeg har aldri vært i Operaen i Oslo, men har bl.a sett Les Miserables på Det Norske Teateret. Jeg kjenner ikke til det stykket du skal se, men kos deg masse, blir sikkert gøy!😊👍

    6. Så gøy med sånne gaver! Jeg og mannen skal på Bjarte Hjelmeland show i mars – for det fikk vi billetter til i julegave. Gleder meg veldig til det! Jeg tror ikke jeg har vært på pera forestilling. Jeg å La Bohem i Oslo for mange, mange år siden. Jeg husker ikke om det var opera eller musikal…. Men ballett har jeg vært på – i Riga for noen år siden. Flinke dansere, men jeg skjønte ikke noe av det som ble sagt 🙂 Kos deg masse i morgen, tenker det blir kjempegøy. Bare det å gå ut å gjøre noe nytt er spennende og gøy i seg selv. Klem <3

    7. lykke til<3<3
      ps all info er fyllt ut nå da eg rebooted maskinen og innom alle bloggene eg har lest etterpå,men ser du fremdeles har anonyme?

    8. Ja det må jeg si, enda flere skjulte talenter:) Det blir sikkert en opplevelse:) Jeg har verken sett ballett eller opera sånn på profesjonelt plan. Men jeg kunne veldig gjerne ønsket meg det:) Skjønner godt at du gleder deg til det:) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god natt:)

    9. Det blir sikkert en fin forestilling. Har ikke hørt om stykke men det blir sikkert noen fine timer. Ha en fin kveld.

    10. Jøss! Jammen er du veltrent og smekker… I alle fall god til å redigere…! 😉 Det har ikke blitt noen ballettforestillinger på denne dama, men et par – tre operaforestillinger har jeg vært på! Kos deg i morgen!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg