Bortkommen postmann nå funnet…;-)

Du har jo hørt diverse historier om postmannen min… Ingen er vel så omtalt som MIN postmann tror jeg… Men denne gangen er det ikke TULL en gang… Han HAR virkelig vært borte…For her har garantert ingenting kommet i posten på dagesvis…Det sto til og med en lapp nede ved port-inngangen, at her hadde de ikke levert post den og den datoen, pga glatte partier, snø, is, lite lys i portrommet osv… 

Rett og slett….postmannen hadde gått seg vill i snø og is, og måtte vende tilbake til postkontoret, eller postmann-kontoret sitt… 😉


Og jeg hadde jo så klart ligget i sovepose nede ved postkassen og ventet nærmest jeg… For jeg visste det var gave på vei.. Fra Tone, eller Tvv.blogg.no som hadde giveaway for litt siden, og bare ga bort noe hun hadde og ikke brukte. Og det er det lureste med hele greia, gjenbruk 🙂

Og i dag kom det, 8 dager etter det var stemplet… Og det er lang tid for et lite brev, i vårt lille land, synes jeg.. Men det var verdt å vente på skal jeg love deg 🙂 For først fant jeg dette: 


Og bare det er jo nok til at jeg blir glad. Noe personlig til MEG i kassa..Jeg hopper av spenning ved et sånt syn. Og til og med når jeg VISSTE hva det var! He-he..

Og inni var jo DETTE:


Var ikke det fint kanskje!!! 🙂 

Jeg er superfornøyd for at jeg ble trukket.


Tusen takk Tone!! Du er kjempesnill <3 You made my day! 🙂 

 

Og til deg som leser dette: ta deg en tur inn til Tone. En livsglad og herlig godjente, som skriver variert og godt <3

 

 

 

 

 

48 kommentarer

Siste innlegg