Ler så jeg griner… :-D

Vil bare takke alle som har vært inne og svart på morgen-innlegget: “De grusomme valgene“!

Jeg har ledd så jeg har grått her jeg har sittet og lest,:-D

Så mange herlige svar og gode forklaringer. Stor gjenkjennelses-faktor her ja… (les innlegget om du ikke skjønner)

Jeg hadde som deres sikkert hadde skjønt selv helst valgt å danse i en  ballet-forestilling, av den enkle grunn at jeg ble nær sparket ut av koret på folkehøyskolen pga uhyre falsk sang. Jeg og venninnen min var fullt klar over våre manglende sangfuglstemmer, men klarte ikke endre på det. 

Så jeg hadde neppe kommet meg unna med sang i Operaen….

Nå er det ikke akkurat sånn at jeg ville kommet unna med noen ballettforestilling heller akkurat, de hadde nok LETT skjønt at jeg ikke var en EKTE ballettdanser. Men om jeg hadde bedt om en LITEN rolle, hvor jeg for det meste STO I RO, pent oppstilt i tåspissko og tyll-skjørt, og mest bøyde og tøyde litt…Vel…da kan jeg med litt sminke LIKNE litt en danser…Jeg har hvertfall halsen til en ballettdanser 😉

 

Når det gjelder dette med å holde en slange ELLER en edderkopp i ett minutt er jeg nok helt enig med de som velger slangen..

 

En slange er skummel, og ekkel og alt det der…Og ville nok ikke valgt den heller, om jeg slapp. Men siden jeg må velge en… Og edderkopper kommer ikke på tale, de beveger seg ALT for fort, for mye bein… Null kontroll… Men en slange skulle jeg nok ha holdt fast i det minste 🙂 

 

Takk til dere som svarte på galskapen min, det ble en veldig artig lesning så klart for meg <3

 

#valg #slange #ballett #edderkopper #opera

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg