Frodiths Foto-challenge: Rosa

 

Noe særlig mer rosa enn Vaniljeogpepper 2 kan man ikke bli….

Hun er rosa tvers igjennom, både inni og utenpå, og hun koste seg med

den lille snøen som kom i går.. før den regnet nesten vekk…

 

De som har kjent meg en stund her inne vet at Vaniljeogpepper 2, er en av de 5 tøy-rottene som bor hos meg.. 3 har jeg fått av forskjellige bloggere, tilsendt i posten, av forskjellige årsaker.. OG 2 har jeg laget selv. 

Og Vaniljeogpepper 2 er en av dem. Hjemmeheklet og ihjel-elsket av alle her på blogg. 

Tøydyrene mine har en historie, og flere av dem har vært ute og reist og besøkt bloggvenner av meg, både til påske og i sommerferie…Alle tøydyrene har en stor rolle under mine adventeskalendere og påskenøtter.

Vil du lese mer om dem, må du lese i kategoriene: julekalender/advents-kalender, Salt og Pepper og gjengen, og alle andre kategorier  med kryddernavn i navnet…

 Her knipset i et rørende øyeblikk under Lucia-toget 2014….

Så da er dag 7, rosa unnagjort for min del, og nå nærmer det seg slutt på foto-challengen for en del av oss. Og på lørdag er det visning av mange bilder i Galleri Frodith. Invitasjon blir sendt ut så klart 😉

Ha en strålende fin tirsdag <3

 


#foto #fotochallenge #fotoutfordring #rosa #vaniljeogpepper

32 kommentarer

Siste innlegg