Frodiths Foto-challenge -Svart

Hvis ikke lyset fantes …

hadde de svarte skyggene eksistert da??

Hadde de egentlig ligget der… slengt på bakken….. knyttet til tingene 

like fullt….

men at vi bare ikke SÅ dem….???

 

Hvis ikke lyset fantes…

hadde vi hatt fargene da…?

Hadde de ligger der godt i skjul… og gjemt seg bak en svart maske….?

….for liksom å SPRETTE frem …som fra intet…


…i det lyset traff….??

 

Dette med farger er en spennende ting..

Uten lys, ingen farger…

Uten lys ingen skygger…

Uten lys, bare svart…

 

Da vil jeg bare takke alle som har vært med og ER med i Frodiths Foto-challenge Det har vært fantastisk moro. Og veldig gøy at folk ble så engasjert og at så mange ble med!!

Om ikke lenge kan du nok i blogg-postkassen -din finne en invitasjon til helgens utstilling i Galleri Frodith. Der vil et utvalg bilder henge til glede for deg og meg 🙂

 

Ha en lys og fargerik dag <3

 

 

#foto #fotochallenge #fotoutfordring #svart #lys #skygger

26 kommentarer
    1. Jeg likte de skyggebildene dine meget godt! Det er spennende bilder 🙂 Selv takk for at du inviterte meg til fotoutfordringa. Det har vært moro, samtidig som litt slitsomt. Når det er slike fotoutfordringer, så bruker en mer tid på blogging. Men samtidig får en flere bloggvenner, og det er jo alltid kjekt 🙂 Skal prøve å prioritere å være med på de fleste 🙂

    2. Jeg gleder meg til utstillingen. Hvordan hadde verden vært uten farger? Nei si det… Jeg er i hvert fall glad vi har farger! Flotte tanker rundt dette og stakkars skyggene hadde aldri hatt livets rett uten lyset. Ha en herlig onsdagskveld. Klemmer <3

    3. Takk for utfordringen:) har vært moro. Hva hadde verden vært uten farger, tror vi trenger en dose av de alle. God onsdag til deg. Gleder meg til utstilling

    4. Så bra skrevet og fine bilder, og sant at det trengs lys for at vi skal se fargene.😊 Kjempegøy at så mange ble med på utfordringen din, – du er så flink til å få satt igang mye moro. Jeg har vært innom noen, og det har vært artig å se hvordan de har løst det. Gleder meg til å se hvilke du har plukket ut til utstillingen i galleriet!😊 En flott dag ønskes deg!💕

    5. sort er egentlig alle farger da den ikkje reflekterer noen..den absorberer absolutt alle farger som blir rettet mot den……så farger er egentlig alle farger UNNTATT den du ser…..utenom sort da som er summen av alle farger.
      Fex er blå alle farger unntatt blå derfor ser du blå…helt sprøtt ikkje sant…
      Så sort inneholder alle farger,men vil ikkje dele hemmelighetene sine….derfor er nok sort den mest fasinerende av dem alle….
      <3<3<3
      ha en vakker fargerik dag med og uten sort klemmeting

    6. Stilige bilder 🙂 Veldig fint det nederste; det knall gule mot det svarte 🙂
      Det har vært en veldig morsom foto challenge dette, med farger som tema. Veldig synd det er over nå… 🙂

    7. Svart er jo ikke en farge, og dermed en god avslutning på utfordringen 🙂 Veldig fin avslutning du har her altså 🙂 Likte teksten veldig godt 🙂
      Jeg avslutter litt senere i dag, eller i morgen. For nå har jeg akkurat lagt ut mitt rosa bidrag 😉 Gleder meg veldig til galleriet. Det er noen jeg ikke har fått med meg hos andre, pluss en del har jeg ikke på følgerlista mi heller. Ser frem til å se mangfoldet 🙂
      Du er bra dyktig som har stelt i stand dette her, og som nå har fått så mange til å være med 😀 Fantastisk flott. DET alene er jo en utfordring 😀
      God klem til deg søte og fargerike du <3 <3 <3

    8. Ja, svart er fint som en kontrast til de andre fargene. Herlige bilder du viser igjen. Tusen takk for all moro jeg, og sikkert alle de andre, har hatt en ukes tid. Du er topp! Ha en herlig dag. Klem fra meg 🙂

    9. Så fine bilder 🙂 Ja tenk om ikke lyset fantes….. Dette har vært en fin challenge, veldig gøy å være med :)) Ønsker deg en flott onsdag 🙂 <3

    10. Nydelige ord og bilder – et herlig innlegg <3 Tusen takk!! Ønsker deg også en lys og fargerik dag 😀

    11. Flotte bilder og ja, det har vært veldig koselig med denne tema uken! Gleder meg til galleriet, for har nok ikke sett alle bildene! Fått mange nye venner og det har vært veldig gøy! Så tusen takk til deg! Ha en god dag!

    12. Fint skrevet. Fine bilder. Og så sant! 🙂 <3 Du tok virkelig svart "på kornet".. Hi hi.. 🙂
      Gleder meg til å få invitasjon, og til å komme i Galleri Frodith på lørdag å se og minnes mange fine bilder!
      Ønsker deg en fin dag. <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg