Snart slukkes lyset…

Bare en dag igjen av foto-challengen for min del…


Og siden jeg allerede har lagt ut dagens innlegg,, med tolkingen av stikk-ordet, rosa, HER, så er vel egentlig dette overflødige bilder… Men jeg holder meg til dagens farge som du skjønner 😉 Og i samme slengen kan du glede deg til sommeren… 


 

Kommer med linkelisten igjen, på de som nå er med… De fleste er ferdige innen i morgen, så da blir det nok ikke lagt ut flere linkelister…Så du må i så tilfelle merke deg hvem som har flere dager igjen, og ta turen til dem selv , uten å gå gjennom MIN “blogg-leilighet” 😀 Trollkaro og Eilasverden er siste tilskudd på challenge-listen..Begynte i dag.

 

dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 denblaasteinbukk.blogg.no

 utifriluft.blogg.no

 inneuteferdig.blogg.no

 natheless.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

matogkakeoppskrifter.blogg.no

evaswindow.blogg.no

magiskliv.blogg.no

tvv.blogg.no

 alenema.blogg.no

elinslaaen.blogg.no

missmommy.blogg.no

talitasverden.blogg.no

pitbulljedda.blogg.no

venkesstrikk.blogg.no

margarites.blogg.no

cuskima.blogg.no

kjerstisandnes.blogg.no

dedicat.blogg.no

 khjertaas.blogg.no

toveview.blogg.no

prosjektavslappet.blogg.no

tepausen.blogg.no

hevhodet.blogg.no

karidansen.blogg.no

linnhelens.blogg.no

tib.blogg.no

rundtomkringtrorjeg.blogg.no

tepose.blogg.no

spisogspar.blogg.no

missimperfektum.blogg.no

 merryhope.blogg.no

toveshobbykrok.blogg.no

trollkaro.blogg.no

eilasverden.no

 

Ha en flott kveld du <3

 

 #foto #fotochallenge #fotoutfordring #sistedag

24 kommentarer

Siste innlegg