En liten bursdagshilsen før det braker løs… ;-)

Denne damen er nesten ikke på blogg om dagen, men jeg vil likevel ønske henne masse gratulerer med dagen. Håper hun blir å se litt mer framover

.

Gratulerer med dagen Therese, håper den blir superfin, og at du får alt du ønsker deg og mer til . Her er det bare kake fra i fjor, og en stor god bursdagsklem, men håper det gjør nytten 🙂

 

Og om du vil lese et mer utfyllende bursdagsinnlegg om Therese så finner du det HER

Og vil du besøke jenta selv, så finner du henne HER

 

Nå snurrer snart dagen i gang, og en gedigen utstilling her på bloggen.. Sees!

 

#bursdag

7 kommentarer
    1. Tusen tusen takk Frodith 🙂 Dagen min ble ikke så bra som jeg håpet på, jeg lå rett ut å var sjuk på bursdagen min 🙂 Så orket rett og slett ikke å gå inn på pcen, fikk hodevondt bare av å se på noe som var lysere enn det mørke rommet mitt 🙂 Men tusen tusen takk på etterskudd 😀 <3

    2. annebe: Hun er ikke så ofte på blogg lenger .Hun var EN dag inne og skulle være med på challengen, men så forsvant hun igjen 😮 Ja, ta deg en tur .-) Koselig det <3

    3. Så innlegget nå…veldig glad i Therese så gratulerer så mye til henne på etterskudd, skal gå inn å gratulere på bloggen hennes også <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg