Frodith -om TRENING…(Dadda-challenge)

En ny blogg som jeg har begynt å følge, Daddaogveien,  har en sitat-challenge gående. Og DETTE måtte jeg selvfølgelig kaste meg på. Jeg elsker at folk finner på noe på bloggene. Litt action i “blogg-leilighetene” gjør susen i hverdagene synes jeg. SÅ jeg blir med på alt som folk steller i stand.

Underst finner du listen jeg skal følge. Den har Daddaogveien laget. Og NÅ kommer Frodiths velvalgte ord om trening 😉

 

Liker du å trene? 

Løper du lett på tredemølla?

 

 

#Daddachallenge #sitatchallenge #sitater #quotes

 

21 kommentarer
    1. Så kjekt med sånn blogg som engasjere lesera synes jeg:-) har nettop meldt meg på et treningsenter her på steinkjer…er ikke så glad i å løpe, men svømming synes jeg er morsomt 🙂

    2. Ha ha ha det sitatet passet godt. Jeg trener til halvmaraton, og var på tredemølle i går. Og i går var formen bare sånn passe, og jeg hørtes ut som et ødelagt tog.

    3. Hehe, elsker den illustrasjonen, og sitatet 😉 God visdom det! Føler meg litt som den figuren når jeg løper på tredemølla, men så gjør det vel godt til slutt ja 😉

    4. Tøft! ;D Jeg er trener for barn på allidrett og turn, og jeg har selv begynt å trene håndball, og jeg liker å gå på ski. Gikk 1 mil på ski på søndag, herlig skiføre! -Så ja, jeg må jo si at jeg liker å være i aktivitet 😉

    5. Hehe, så artig tegning og ord. Jeg er ikke noe glad i å løpe, og trives best med å gå og gjerne i naturen. Vi holder på med tur-orientering om sommeren, og det er både moro å finne postene og gir fin trim.

    6. my body isnt made for speed…..:D
      morsom challenge…….eg håper å kunne begynne med onsdag fordi eg ahr ingenting vettug og komme med om trening..som er motiverende hvertfall….:D:D:D:D
      ha en smashings dag 😀
      <3<3<3

    7. he he herlig sitat da )) og jeg må si jeg har blitt mer glad i å trene nå på nyåret enn jeg har vært før ) men løpe gjør jeg ikke,kan gå veldig fort,men løpe tilater ikke ryggen

    8. Herlig! Nei jeg liker ikke å trene.. Kroppen min er ikke laget til hardtrening. Men turer går jeg, og det er jo litt trening! Men løpe..nei..;-) Ha en god dag!

    9. Jeg løp mye på 1990-tallet, 4 maraton og 26 halve + drøssevis av andre løp. Har noen timer bak meg på tredemølle og den er fin. Man kan gå på den og løpe etter hvor fort/lenge man ønsker. Nå om dagen blir det kun sykkelturer og gåturer i skogen. All bevegelse er trening, uanset ter det bedre at man går enn at man bruker buss eller bil, hvis mulig. Ha en fin dag.

    10. Den der var fin! Skikkelig sannhetsord 🙂 Jeg tror mange lar seg skremme, fordi de ikke skjønner hva disse tunge skrittene fører til 🙂 I dag skal jeg på jobb igjen etter at jeg måtte kaste inn håndkleet og innse at kroppen ikke spilte på parti med meg tidlig i uken. Burde kanskje vært hjemme en dag til, men med en paracet eller to innabords så går det nok greit. ( Jeg vet at jeg burde tenke mer på meg selv og lytte til kroppen, men den samvittigheten …. Den burde fått seg et kurs i hva som er best for verten!) ha en fin dag, her pissregner det og blåser i dag – så da tar jeg bilen. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg