Tusen takk… og en aldri så liten blogganbefaling :-)

Ukedagene har blitt fryktelig travle i jobben, sånn som den har blitt nå, etter mye endringer og omorganisering.. Jeg er blitt veldig flink i jobben og er ikke det minste redd de skumle telfonene mer..

Men i de FOR fulle dagene, rekker jeg desverre ikke å svare så ofte på kommentarer mer i ukedagene. Jeg prioriterer heller besøk hos andre blogger, i stedet for å svare hos meg selv. Rekker ikke begge deler, og sovner med et smelli tastaturet i 21-tiden….  Så da….. 


 

….vil jeg heller dele ut litt blomster igjen, til alle som er så hyggelige å komme innom meg hver dag å lese fjaset mitt. Jeg er så glad i mine trofaste lesere, setter utrolig stor pris på dere. Og da er blomster på sin plass 🙂

 

Så ta med deg en …værsågod… og ta med til din blogg-leilighet…Og husk å vanne den <3

 

Til slutt vil jeg be deg om å stikke innom Foreignerat50. En nydelig dame, med mange interesser og et veldig stort hjerte. Og hun har nettopp gjort noe jeg synes var så flott, så det fortjener hun at flere vet om. Les om det HER

Kjenner du Foreignerat50? 

Har du lest innlegget jeg linket til?

 

 

#takk #blomster #blogganbefaling 

 

18 kommentarer
    1. Det går så bra, for jeg vet at du leser det selv om du ikke kommenterer.💕 Jeg er imponert over at du klarer å lage minst ett innlegg om dagen, selv om du har det travelt, jeg. Jeg har ikke vært innom Foreignerat50 før, men leste innlegget du linket til. Så flott at hun laget noe ekstra for de eldre, det satte de sikkert veldig pris på! For ei herlig og omsorgsfull dame!👍

    2. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver…. Nå har jeg ikke så veldig mange kommentarer, men noen er det. Når man jobber lange dager, og ikke er hjemme før kl er mellom 17 – 18 blir det veldig lite man rekker. Når det er ekstra stressende låser jeg meg inne på toalettet, og da er det fin avveksling å sjekke kommentarene og svare på dem via mobilen :o))
      Tusen takk for den fine blomsten, og du…. Jeg skal huske å vanne den :o))

    3. Sånn blir det bare i perioder for oss alle. Synes det er helt greit jeg, for jeg vet jo du er der når du har tid! Tusen hjertelig for blomst og ha en fin kveld 🙂

    4. Tusen takk for blomsten! Jeg har satt den i en vase midt på bordet jeg 🙂 Jeg kjenner til det der med travle dager, sånn blir det bare noen ganger. Jeg er også mer inne å leser hos andre, min egen blogg har ikke blitt prioritert, men jeg skal snart prioritere litt annerledes. Timene rekker ikke til alt heller 🙂 Jeg leste innlegget du linket til, og jeg tror jeg har vært inne hos henne tidligere, men det er lenge siden. Et fantastisk arrangement for de eldre – det fortjener de! Så dette er en flott dame som virkelig ser ut til å trives i jobben sin og ønsker å yte litt ekstra 🙂 Ha en fin kveld, her er det natt snart for det ble veldig lite søvn sist natt – så nå må jeg ta igjen litt. Klemmer <3

    5. Er ikke alltid man rekker alt til en hver tid. Timene strekker ikke alltid til og man må unne seg fritid og en pust i bakken. 🙂 Ha en fortsatt fin kveld, så håper jeg du får en god helg og kan få slappet godt av. 🙂

    6. Huff ja, blogging kunne fint vært en heldagsjobb for meg 😉 Det tar litt tid å følge med, følge opp og skrive selv 🙂 Men er veldig kos og man gjør det man har anledning til 🙂 Koselig at du stikker innom selv om du har det hektisk 🙂
      Ja, jeg leste det innlegget litt tidligere. Og jeg ble så rørt. Fordi jeg selv trakterer et sånt sted ofte nå om dagen, og vet hvor stor pris alle setter på et sånt engasjement 🙂
      Veldig flott at du linket til henne. Det fortjenes 🙂
      God klem i kvelden til deg <3

    7. Ja jeg kom i kontakt takket være deg og farge challengen.. og leste om opptredenen..Kjempe tiltak! og så flott! Herlig dame!

    8. Så koselig Frodith:) Jeg ble så rørt. Du er utrolig et flott menneske som har et hjerte av gull. Jeg fikk tårer i øynene. Takk for at anbefalingen:)
      Ha en fin god natt!

    9. Skjønner godt at du ikke alltid kan prioritere å svare på kommentarer… Takker så mye for fin blomst .for jeg tok en selv om jeg ikke kommenterer så mye om dagen…:))
      Kjenner Foregnerat…veldig søt ..og hyggelig blogg ..leste innlegget nå…det var flott gjort syns jeg !
      Sov godt og fin morgendag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg