“De hersens trusene” (reprise)

Ja, mange ganger ønske man kanskje at man så sånn ut…Eller håper, i et optimistisk øyeblikk, at man faktisk ser ut kanskje… 😉

 

Mens det kanskje er som denne damen mange yngre oppfatter meg… He-he..;-D

 

Vel, nå er det faktisk kommet dithen at jeg har fått nok selvinnsikt med alderen til å skjønne at jeg ikke ser ut som hun øverst der…Men jeg har også selvinnsikt nok til å skjønne at jeg slett ikke ser ut som den nederste der HELLER…..

Og derfor har jeg nå fått et SNABLA problem når jeg skal ut å kjøpe truser…blant annet…

For jeg lurer på om det har blitt sånn at når man er jente eller dame, så MÅ man like string-truser? Er det faktisk noe som er påbudt å gå med når du har rundet 14 liksom, og er hunkjønn? Det er nemlig sånn at ikke ser jeg slik ut lenger…

… Og når rumpa ikke lenger er  som de   brasilianske sambadansernes;  kanonkule-formede, (enten pga implantat eller av naturlig årsaker…), meeeen…har begynt å sagge ØRLITE granne mer….ja da er det slett ikke like moro ELLER pent med den streken i rumpa mer…. Den holder jo INGENTING på plass….

 

…men jeg ser da ikke HELT sånn ut ennå heller da… Og har ikke NOE lyst til å måtte begynne med TANTE-truser som et alternativ til stringtrusa liksom… Sånne som skal klemme inn helt fra nede ved knærne, skyve det som henger og bulker seg, helt opp mot brystet….for å ende opp oppe  i bh-en….  Det er liksom ikke HELT tida for det ennå heller…. 

Så hvor i helsike skal man oppdrive noe ganske normalt undertøy? Jeg har nå hvertfall raidet butikkene i månedsvis, årevis nærmest… Oppover og nedover radene… Og det eneste de tilbyr er den streken i rumpa…Eller KANSKJE en litt sånn slaskete bokser-variant….som ikke er stort bedre akkurat … Og ønsker man noe som er LITT mer HOLD i…..så får man altså den Tante-trusa…. 

Mulig løsningen er implantat altså ;-D

 

(Jeg har vært ute og raidet butikkene på jakt etter truser i dag igjen, så derfor denne reprisen…. 😉 )

 

#truser #klær #alder #kropp

46 kommentarer
    1. Vera Lynn: Ja, jeg er sånn midt på treet formmessig tror jeg, men det sagger jo litt med tida…:-D og jeg har behov for noe som hvertfall gir meg en illusjon om at det løfter litt 😀 he-he

    2. Truser er nok et problem å kjøpe for mange av oss… Jeg er av dem som har former, men det er bare litt for mye av dem noe som også er et problem. Etter å ha vært på jakt, som du, har jeg landet hos KaphAhl. Der har de noen gode tangatruser som også passer min formfulle kropp. De er så pass store at de ikke ruller under magen, og fortsatt ser ganske bra ut.
      Jeg forsøkte meg på bokser en gang, men de passet heller dårlig til min kroppsfasong. Ble for høye i livet, samtidig som jeg følte at begge rumpeballene han i fritt fall i andre enden :o))

    3. Marielle Bratthammer: Nei, passformen er HELT umulig :-/ Jeg skal møte søster i dag noen timer, så får vi se hva DENNE dagen bringer 😀

    4. Hahhaa, truser er ikke alltid gøy å handle nei! :p Ihvertfall ikke om det har rett passform! Men jeg skal innrømme at jeg bare bruker string-truser. Elsket å bruke sånne Bjørn Borg boksere før da!

    5. ladyaugust: He-he, jeg prøvde å skrive: Du også, ( kose deg) og med sånne smiley -hjerter fra nettbrettet.. Men de ender opp som spørsmålstegn 😀

    6. Oh kokosboller er sååå godt 😀 Jeg har kosespist opp nesten hele frokostgrøten min så jeg må lage ny i morgen og den er såååå god. Vi fyker bare avgårde og så spør vi bare etter”gaurer” for det er slike store gode 😉 gooodklæmme og kooos deg <3 <3 <3

    7. Hanne Beate: Hm…nytt sted Rusta… Må undersøke 🙂 Jeg har fremdeles ikke funnet noen nye favoritter og snart tom for de GAMLE… så derfor jeg helt fortvilet drar meg i håret her nå 😀 he-he

    8. Jeg har funnet meg noen nye favoritt-truser siden du hadde det innlegget ditt sist. På Rusta har de noen fine og behagelige, men sist jeg var innom der var de til halv pris så kanskje de går ut også, – jeg passet på å kjøpe endel. I Oslo har de butikk på Alnabru, og har det meste til hjemmet + kropps- og hårpleie og litt klær. Stringtruser har jeg aldri hatt, for det virker så ubehagelig, – Buttfloss som Cuskima nevner var en god betegnelse, haha!👍

    9. Jeg har alle regnbuens farger av Pierre Robert sine boksere 🙂 De er bare helt herlige. Og så har jeg litt boksertruser fra Cubus som er blondete…… må ha noen litt finere også 🙂 Stringtruser har jeg helt sluttet å bruke 🙂 Sluttet med de fordi noen gnagde i ræven mer enn andre hehehee
      Forstod ikke at det fantes et liv uten stringtruser men nå er bokseren helt uunnverlig <3

    10. Ja. 😉 Og litt gøy må vi ha det! 😉
      Jeg er nok litt motsatt, finner sjelden “vanlige” truser som passer min rumpe! 😛 MÅ ha string.. Ha ha..

    11. Unni: Ja, hvis du liker string så er det nok å ta av 😀 Ha-ha… Jeg synes de er både vonde og IKKE pene på rumpa mi 😀 ja, blir litt gøy ut av sånne temaer 😀

    12. Tihi, moro å lese. Nå var kommentarfeltet (nesten) like moro som innlegget ditt! 😉 Alltid så herlig og godt forklarte bilder du har! 😉
      Jeg er nok ei string-truse-dame… Hi hi.. Ikke noe vansker med å finne truser her nei, jo mindre de er jo bedre! Ha ha.. :-p
      Ønsker deg en fin fin kveld!

    13. ladyaugust:Åja,,,gjerne 🙂 Hvor suser vi?? Hvilken retning? Jeg suser hvor som helst for å få en ny PALL med truser. Må jo kjøpe for ÅR framover, for plutselig slutter de å lage de man liker… Det er det som har skjedd før… Nå har jeg bare sånne som skjærer, strammer eller slasker…Og jeg prøvde VIRKELIG både i dag og på tirsdag… I dag har jeg spist kokosbolle. En STOOOR en… De har på 7/11. Og Hr Frodith visste ikke hvor mange jeg ville ha…jeg tenkte 1 siden de er så store, men han visste ikke det…og kjøpte 4!! Så nå har jeg i helga 😀 Klemmer søsklemmen <3

    14. Hahaha søs jeg skal ta deg med å kjøpe truser, slike gode for jeg finner alltid sånne gode. Så snart det blir 10 varmegrader og er null is på veien suser vi avgårde 😀 Gooodklæmme <3

    15. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg var på H&M i dag. Fant ikke noe.. Enten klemmer DE VANLIGE for mye her og der, eller de holder ikke i hele tatt på noe som helst,,, så kos at du blir litt glad av å komme inn her 🙂 Ha en fin kveld <3

    16. Du har så flotte tegninger!! så morsomt å komme inn på bloggen din! Jeg klarer ikke å bruke string jeg heller..prøvd flere ganger, men gir opp.. Syns det er veldig ubehagelig! Så går ikke på at jeg syns det er lite flaterende..men Isj…liker ikke! Jeg kjøper hipster, eller boxer..Helt herlig! også vanlig truser på h&m ol. Der har de også vanlig med plass til rompa! Så du er ikke alene! Ha en god kveld videre!

    17. Jeg forstår at moten endrer både klær sko og interiør. Men å finne gode sko er vanskelig synes jeg men å finne truser er ok. Så vi blir vel alle berørt på en eller annen måte i dette…

    18. Hahaha.. men de sports greiene fra PR er sykt gode. jeg HATER stringtruser når jeg rir for eksempel..noe mer upraktisk og ubehagelig skal man lete lenge etter å putte under ridebuksene.. skal love deg.. 30 min i salen i stringstruse… da skal man være glad man er singel og ikke kommer hjem til en som ønsker fredagssyssler 😛 hahaha

    19. Veronica S: Ja, der er det faktisk NOEN har jeg vært borti… Og du er jo fremdeles ung og ikke s å saggen enda 😀 Hi-hi Det er DA problemene kommer skjønner du 😀

    20. Tone: Ja, ikke sant… For FINE truser er det nok av, så lenge de henger i butikken…Men kommer de hjem med meg, så skjærer de INN her og der…eller er FOR løse… Jeg driver fremdeles med noen sånne favoritttruser fra Cubus, som henger sammen så vidt 🙂 mÅ finne et nytt sted å finne favoritter…MEN det ser helt umulig ut 😀

    21. tepausen.blogg.no: Truser er noe av det vanskeligste, enten så klemmer de for mye,. eller HOLDER for lite på plass… eller klør eller …ja du skjønner…Jeg hadde noe fine jeg likte..Cubus var stedet, og de var perfekte…DE sluttet de så klart å lage…

    22. cuskima: Jeg har også sofatjeneste 🙂 Ja, nå skal jeg begynne med HELT nye butikker hvertfall, for nå har jeg holdt på med å lete forgjeves etter noen som de hadde på Cubus for 5 år siden, og må nok bare innse at de IKKE er der lenger… Og finne en ny versjon som jeg kan kjøpe inn en pall av 😀 Ha-ha Skal prøve Lindex, virkelig!!

    23. eg liker fremdeles Lindex sine og Nille….og boxerene til Sparkjøp de er nok favoritt 😀
      jenteboxer altså…
      ellers har eg kvittet meg med alt sexy…er ingen å være sexy for alikevel og eg føler meg ikkje sexy i kløete blondefjas og tanntråd i æven er uaktuelt….:D Buttfloss som de så fint kaller det i Friends :D:D
      ha en super kveld..eg har sofatjeneste..<3 klememrier

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg