Man blir bare 50 EN gang i livet ;-)


 

Det er mye bedre å BLI 50 år, enn å ikke bli det… Og selv om jeg nekter for at jeg er noe annet enn en “ung-jente” fremdeles… vel…. så BLIR jeg altså 50 i mai..

Og siden det skjer bare en gang…vil jeg tro…så drar jeg med meg søsters og stikker fra landet! Vi skal på dagen min vandre rundt i Italia, i et område som heter Cinque Terre. Det betyr FEM LAND, men er egentlig fem byer, som ligger tett i tett og som man kan gå mellom. (ikke langt fra Toscana etter hva jeg skjønner)  Og mange JENTER drar på tur hit, og vandrer fra by til by. 

Et eventyr spør du meg <3

Nå er det bare å begynne å legge seg i trening, og få fart på pust og føtter…

 

Har du vært i dette området før?

#tialia #reise #bursdag #jentetur #50år 

 

56 kommentarer

Siste innlegg