“En hund full av glede”

I helgen fikk jeg mange fine foto-oppdrag av leserne mine. Jeg ba om at du og de andre kunne gi meg foto-oppdrag og inn til meg kom det 15 forskjellige bloggere med gode forslag til hva jeg kunne jakte på på min foto-safari. Jeg snek meg rund på søndagen, og jeg sniker meg litt mer rundt i løpet av denne uken. For å gjennomføre oppddragene.

Noen ganger er det lov  å jukse litt, og å slå sammen et par oppdrag. Så her kommer både

frittutlop.blogg.no sitt forslag: “DYR” og 

tepausen.blogg.no sitt forslagg: “En hund full av glede”

 

For denne tassen var ellevill, og spratt både hit …..

…og dit…

…for å få tak i denne fantastiske gule LYKKEN…;-)

 

Så med dette sier jeg igjen: 

OPPDRAG UTFØRT!!

 

#foto #fotooppdrrag #hund #dyr #lykke #glede

55 kommentarer

Siste innlegg