Når man ber om trøbbel, så får man det… ;-)

Når man ber om trøbbel, så får man det… 😉

Jeg ba på lørdag om å få foto-oppdrag av leserne mine, og jeg har JAMMEN fått mange fine oppdrag. Og noen vil nok gjerne prøve å “sette meg fast litt” , og sånne utfordringer liker jeg jo. (listen over alle oppdragene er til sist på innlegget)

Så fra Daddaogveien kom denne utfordringen. Jeg skulle ta bilde av:

Noe gammelt , noe nytt, noe rødt , noe blått, noe grønt, noe lilla, noe gult

Vel…Jeg er kjent for å jukse litt innimellom… Min blogg , mine regler…Så når Frodithen tolker oppdrag, så er hun lurere enn du ville tro…For ingen har sagt at det er ulovlig  å ha med rekvisitter? 

Så….Snøen var NY, paraplyen GAMMEL…og du ser vel at alle fargene er sånn rimelig godt representert her?? 


Så da håper jeg bare at jeg får “godkjent” på denne….?

For selv sier jeg bare: 

Oppdrag utført!!

 

#fotooppdrag #foto #farger 

36 kommentarer

Siste innlegg