“Noen som klatrer i et tre”

 

Det skulle man altså ut å jakte på en søndag formiddag, i følge Elin Slåen…Vel….den NOEN jeg fant som oppfylte oppdraget var MEG rett og slett..Ikke lett å oppdrive andre halvgamle og klatresugne en søndag i skogen.. Andre enn meg altså…

Ikke at treet var SÅ imponerende høyt… 

 

 

Og ikke at jeg kom SÅ høyt opp… 

 

 

Men vi kan da skape en illusjon om at jeg KOM litt høyt… 😉

Ha-ha…


Vel, Elin Slåen ga meg dette oppdraget. Og vi kan da ikke si annet enn: 

Oppdrag utført!! 

Eller hva? NOEN klatret da i et tre…. 😉

 

Klatrer du i trær?

 

 

#klatre #fotooppdrag #foto #bilder #skogen

24 kommentarer
    1. Min matgale verden: Ja, det ble litt morsomme bilder 🙂 OG gøy å klatre litt igjen, selv om det bare var LITT oppi der 😀 Ha her fin kveld min venn <3 Klemmer <3

    2. ladyaugust: Ja, så klart.. 😀 Jeg må jo gjennomføre oppdragene 😀 Sånn er det bare 🙂 Jeg tør ikke gå høyt, for redd ikke å komme ned igjen… Jeg er nesten alene på jobb om dagen.. Men har nok å gjøre. Kos deg masse søs, jeg koser meg faktisk på jobb om dagen 🙂 Kan nok bli flink i dette også 🙂 Klemmer godt <3

    3. morsmiddag: Ja, det var derfor jeg ikke klatret høyere 🙂 Kunne gått høyere jeg også, men redd for å ikke komme ned igjen 😀 He-he

    4. hahahahaha fikk hun deg oppi et tre og greier, nå er jeg imponert 😀 Jammen bra du ikke klatra så høyt søs <3 Du er jo sprek som ei fjellgeit 🙂 Ha en nydelig dag og goood klæm <3

    5. Oppdraget sa vel ingenting om hvor høyt det skulle klatres, så oppgaven er jo utført :o)) Mine klatredager er nok over for en del år siden… Mulig jeg skulle klare å komme meg opp et par greiner, men det hadde nok blitt problemer med å komme ned igjen, hihihi :o))

    6. Hehe, ja det er ikke så lett å finne så mange som klatrer i trær, men ingen sak når du fikser det selv. Jeg klatret mye i trær som liten, og husker vi hadde et lindetre som var fint til det. Nå klatrer jeg i morelltreet på høsten, for å få tak i alle de gode morellene. Ønsker deg en flott dag!😊

    7. Ja det er jo bare å jukse litt!! så kommer du høyt opp i det treet! hihii.. Flink er du..Tviler ikke på at du klarer alle disse utfordringene!

    8. Klartra mye i trær som liten og noen ganger under eplehøsting hos mine besteforeldre. Men ikke nå lengre, overalter den slags aktiviteter til barn og katter idag. Ha en fin dag.

    9. Artig:) pleier ikke å klarte i trær, men måtte det en gang når gutten min hadde klatrer for høyt opp i naboens tre ( de har et gran eller furutre i Hagen) da måtte keg opp og hjelpe han ned 🙂 PS: jeg har høyde skrekk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg