Birdbay

Jeg kan ikke bli LENGE her i dag, da jeg er på besøk hos min venninne som har bursdag i dag. MEN jeg måtte jo innom for å fortelle at det er en annen som har bursdag i dag også.

Fine fru Fuglevik

Feiende flotte fru Fuglevik flakset fra frosne furu-trær

Fant flamenco-fugler fulle av fyrrige fakter

Ferien ferdig… 

Fuglevik fløy fort- fokus for furutrær..

Fuglevik feirer fødselsdag i februar…

Vel, dette lille diktet betyr at vår alles kjære Birdbay ER i landet igjen altså, men har det travelt med tanteoppgavar og jobbing. Litt stress om dagen, men kommer sterkere tilbake. 

Birdbay jobber på et opptreningssenter. Hun liker filmer med happy ending og favorittfargen er blå. Hobbyen er blogging, og så liker hun å bake. Hun er en sann trekkfugl, og liker de varme land altså. 

Birdbay er en knakende koselig dame, med varme og omsorg. Hun er en sann bloggvenn og er ofte innom med kommentarer og er med på det meste her på bloggen 🙂

Og som du har forstått har hun bursdag i dag 🙂 

 

Kjære Birdbay!

Gratulerer så masse med dagen. Håper du kommer innom og ser dette, for jeg forsto jo at du kikker innom. Jeg er litt snar i dag, men ville du skulle vite at jeg husket deg. Og ønsker deg alt godt for dagen 🙂 Ha en strålende dag kjære deg. Bursdagsklemmer og kake fra meg 🙂

 

Kjenner du Birdbay?

Har du hatt bursdag på blogg før?

 

#gratulerer #bursdagsinnlegg #bursdag #birdbay

 

 

 

 

 

 

Birdbay2.Jeg jobber på et opptreningssenter. 3.Jeg liker å reise til varmere strøk litt sånn trekkfugl jeg:) 4.Det må være koselige filmer med happy end:) 5. Blå 6.akkurat nå må det jo være blogging(he.he) Også er jeg veldig glad i å bake jeg da og lage mat og invitere gjester. Jeg elsker å stelle å ordne og gjøre det så koselig som mulig:) Også er jeg så imponert over hvor fantastisk fin og kreativ du er:) Her har jeg masse å lære:) Ønsker deg en nydelig kveld videre. Bursdagen din er notert:)

20 kommentarer
    1. Mange gratulasjoner til birdbay litt på etterskudd og hun er en kjempeflott jente som legger igjen verdens fineste kommentarer hos oss bloggere. Men hvor har hun blitt av for er så lenge siden hun skrev innlegg og det siste var at hun reiste til Spania . Men håper hun kommer tilbake snart:-) Så en fortsatt fin dag til både birdbay og frodith:-)

    2. Det er så koselig at du feirer bursdag på bloggen din for dine bloggvenner/venniner. Jeg henger meg på feiringen til Birdbay, og gratulerer henne med dagen :o))
      Jeg kjenner henne ikke, enda, men skal jammen stikke innom bloggen hennes å romstere litt :o)) Nei, jeg har ikke hatt noen bursdagfeiring på bloggen… Lenge til jeg har bursdag nå, 10 måneder :o)

    3. Du fantastiske dame:) Tusen takk:) Du er nå helt enestående. Hvor du er flink til å løfte frem andre, det er virkelig beundringsverdig. Jeg setter utrolig stor pris på deg. Igjen tusen tusen takk skjønneste frdith:)

    4. Det er så koselig når du husker bursdager Frodith, og setter ekstra pris på bursdagsbarnet! 😉
      Birdbay er ei flott dame, jeg har savnet henne utrolig mye i det siste! <3
      <3 Håper kvelden i går var artig!? Og ønsker deg en nydelig søndag! Klem klem.

    5. Gratulerer så mye med Dagen Birdbay 🙂
      Min mamma har også bursdag i dag, så det blir feiring og kos her i gården også.
      Ha en nydelig dag både Birdbay og Frodith <3 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg