Magisk liv- eller magiske Unni <3

Noen mennesker har noe magisk over seg.. Noe ekte, noe rett fram , noe ærlig og snilt…DET er magisk det!!

Andre er litt mer lukkede…litt mer skjulte.. Litt sånn som du må lure på og undre over…til de til slutt “grow on you”..som man sier. Man blir mer og mer kjent, og etter langt om lenge så ser man de blir bare bedre og bedre.

Unni/ Magiskliv.blogg.no er i den første kategorien: Hopper rett inn i hjertekammeret ditt, varm, lun, vill, mystisk, ærlig, rett fram, seg selv, fargerik og magisk. Når folk bare er seg selv, så er de magiske så det holder. Og akkurat dette har Unni skjønt.

Jeg har ikke kjent henne så veldig lenge, en par-tre månedere kanskje…men hun krøp rett under huden på meg umiddelbart. Hun smiler tvers gjennom skjermen og inn i blogg-leilighetene våre. Hun har øyne og et vesen som viser glede, varme og noe sårbart, på en og samme tid. Og det å få fram det… gjennom lag med digitale komponeneter og bokstaver… DET er ikke verst altså 🙂
 

Og i dag har skjønne, sjarmerende og søte Unni bursdag så klart. Da skal vi selvfølgelig feire henne med både tegning og kake!!

Kjære Unni

Gratulerer så masse med dagen <3 Du har vært en sann glede å bli kjent med her inne. Og jeg var aldri i tvil om at du måtte få en tegning på dagen din 🙂 Håper du skal feire sånn som DU vil, om det er å overse dagen fullstendig eller om det er å TA AV helt! 

Her hos meg får du kun kake, tegning og bursdagsklemmer, men det kommer også fra hjertet, så håper det gjør deg glad 🙂 

Bursdagsklemmer på begge kinn <3<3

 

Kjenner du Unni?

Har du hatt bursdag på blogg før?

Når har du bursdag?

 

#bursdaginnlegg #bursdag #magisklivbloggno #unni #feiring #gratulerer #tegning

 

 

50 kommentarer
    1. Du er bare herlig Frodith, en inspirasjon for alle, så langt som jeg har lest 🙂
      Unni har den beste bloggvennen i deg, og så herlig å få en så flott hilsen på bursdagen!
      Jeg hadde blitt så utrolig takknemlig for et sånt innlegg på min egen bursdag som er førstkommende søndag 🙂
      Ja, må no gratulerer med bursdagen som var Unni, og for et koselig takkeinnlegg du har skrevet, du gleder meg med innleggene dine, takk 🙂

    2. Vakre snille Frodith, du passer på i bloggblokken og roper hurra for andre og forteller oss andre om for kanskje oss ukjente bloggere, og spennende mennesker. Fremsnakking på høyt niva driver du med <3 Klem 🙂

    3. annebe: Ja, det var gøy å tegne henne, følte den liknet LITT hvertfall 🙂 Noe finner jeg som likner, men ikke lett å få til alt 😀 Håper du har hatt en fin dag i dag, her er det tregt, jeg bare sløver. Litt halvdårlig form.. Lader opp til ny slitsom uke..Mye som skal skje .. Men så er det påske…litt i hvertfall 🙂 klemmer <3

    4. Gratulerer så mye til henne…virker veldig hyggelig ja :)) Og så herlig tegning du har laget..den passa ypperlig :))
      Jeg har jo hatt et par fine bursdagsinnlegg her hos deg..og et par andre..veldig koselig :)) Klem og fin lørdag videre til deg og bursdagsbarnet <3<3

    5. Ikke noe problem å føle seg integrert, og velkommen i denne blogg-blokken, når det er SÅ mange gode, og flotte naboer! 🙂 Da får man jo bare lyst til å hoppe og danse, og smile og le, dagen lang! 🙂 <3

    6. Unni: Nei, du har ikke bodd i min blogg-blokk så lenge hvertfall, men noen naboer sniker seg innpå en fortere enn andre 😀 så det var ikke noe vanskelig å ha noen oppfatning av deg hvertfall 🙂 Håper du får en nydelig dag, glad du satte pris på det <3 klemmer <3

    7. Kjære, fantastiske Frodith! <3 Vent litt, jeg må bare finne ord... Fordi dette var, ubeskrivelig. Rørende. <3
      Jeg har jo lest dine bursdagsinnlegg til andre før, og har alltid syns at det er så flott gjort gjort av deg! <3
      Jeg har jo ikke bodd i denne bloggleiligheten SÅ lenge, og hadde nok ikke forventet å få en slik oppmerksomhet på dagen min! <3 Og da jeg åpnet døren inn hit, nå nettopp, holt jeg nesten på å falle over ende! Så mange gode, og fine ord, om meg! Wow.
      Måtte gråte litt før jeg skrev dette.. Tihi..
      <3 TAKK! <3 Mange klemmer, bukker og neier og danser litt for DEG! <3

    8. Jeg henger meg på bursdagsfeiringen av Unni, som jeg ikke kjenner fra før. Du skriver så varmt om henne at jeg skal stikke innom bloggen hennes nå med en gang, og bli litt mer kjent med henne :o))

    9. GRATULERER SÅ MYE TIL VÅR MAGISKE UNNI ( Klapp klapp klapp) Og så snilt og flott skrevet av deg <3 Dere e no så gode begge to :)))
      Ha en fin lørdag videre. Har ikke bursdag før 14. August... så nupp...ikke ennå :)) når har du bursdag da? 🙂

    10. Det var fine og sanne ord om fineste Unni! Gratulere med dagen magiske Unni! Er så enig med Frodith her, hun hoppet rett inn i mitt hjertekammer og der har hun blitt! 🙂
      Å frodith, du er så flink å gjøre slike ting, sette pris på og løfte frem de rundt deg! Du er også en som har hoppet inn i mitt hjerte! 🙂

    11. Min matgale verden: Jeg er ganske gåen etter et par slitsomme uker, og må lade opp til uka. Blir kanskje en bitteliten tur langs elva 🙂 klemmer i vei <3

    12. Hipp hurra, og for en lekker kake!! Her blir det og kake snart, eller boller i hvert fall. Deilige lørdagen. Skal du på fotojakt idag? Eller noe annet spennende, eller bare sløve på sofa kanskje, lørdagen ass, deilig dag! klemmer<3

    13. Hei og god morgen 🙂
      Så flott innlegg for magiske Unni <3 Ja da må jeg inn og gratulere 🙂
      Du er virkelig flink med gratulasjonene til bloggerne her 🙂 Og jeg er enig med deg i det du beskriver Unni i. Hun er et herlig menneske som jeg har blitt kjent med her inne - og ja - jeg tror det var da du hadde challenge om farger 🙂 Tusen takk!!
      Ønsker deg en nydelig lørdag!

    14. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, hun virker sånn på meg hvertfall 🙂 Det er det hun utstråler gjennom skjermen. Ja, da er det nok siste gang den feires i stillhet her inne 😀 he-he

    15. frufrydefull: Å ja, 14. september ja, ja det er ikke SÅÅÅ lenge til 🙂 Moro med bloggbursdag skjønner du 🙂 Ha en strålende lørdag du også 🙂

    16. Så koselig! og ja, hun er en fabelaktig varm og god person!! Gratulerer til Unni! Jeg hadde burdag 22 janurar..men kjente ikke så mange på bloggen enda..Så den ble feiret i stillhet her inne..:-) Du er jammen flink til å få med deg manges bursdager! Snille gode Frodith! 🙂

    17. Så vakker hilsen og jeg er så enige med deg,hun ble min bloggvenn omtrent samtidig som med deg )) skal gå rett inn og ønske henne til lykke med dagen

    18. Så hærlig. Gratulerer med dagen til Unni. Fakktisk så har jeg aldri hatt blogg bursdag før. men kjenner jeg gleder meg til 14 september 🙂 Ha en strålende Lørdag

    19. Helt enig Frodith:) Jeg blir så varm og glad for de flotte innleggene du lager for alle dine bloggvenner.
      Gratulerer så mye til henne og jeg må selvfølgelig besøke henne:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg