Alle er dumme når jeg er sur…

Alle er dumme når jeg er sur…..

Og i dag har jeg vært KJEMPESUR…

Så da kan du bare gjette på hvor dumme alle har vært….

Når man er sur, og verden er litt dum…da fortjener man å muntre seg litt opp… Hva er vel bedre da enn litt shopping? Kunne ikke dy meg da jeg så denne herlige bolero-jakken i favorittfargen…

Passer fint til jeans og en singlett.. Eller en kjole om sommeren.

Åååå, så glad jeg ble av dette. Jeg vet hvordan å snu en dårlig dag til en god en 😉 

Hva gjør du når du er litt sur og lei?

 

#sur #humør #shopping 

49 kommentarer
    1. Så bra du snudde dagen!!! Ja, jeg gjør vel som deg, kommer meg ut blandt folk, kjøper noe med farger, spiser god mat og finner fram gleden igjen. I går kjøpte jeg meg nye militærgrønne vårbukser med en bluse som passet til, jeg spiste marsipanpåskeegg og gikk en lang tur!!!! Klem til deg med et smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil:)

    2. te og en serie eller en telefon til en venninne.eller skrive et innlegg…eller shoppe……..er mye ting som kan hjelpe på litt uggen dag :D:D
      i morgen skal eg gjøre noe skummelt……så får vi se om eg kan avsløre på bloggen ……klemmerier <3<3<3

    3. Så godt at du fant en trøst….. jeg er ikke ofte sur, heller litt trist innimellom…. Da er det best å ta en tlf til min kjære, så blir alt bra! <3

    4. Så utrolig nydelig Bolero, en utrolig vakker farge også 🙂 Når jeg er sur og lei, så gjør jeg som deg tar meg en skikkelig shopping runde og under meg noe fint 😀 Eller så tar jeg å drikker en stor kopp te og setter på en fra komedie på pcen 😀

    5. En nydelig bolero, og en perfekt medisin for en sur Frodith :o))
      Vet du, jeg er aldri sur…., men derimot veldig sint. Jeg kom inn i denne verden med et eksplosivt temperament, som gjør at jeg innimellom er som en lemmen. Når jeg blir sint så når jeg kokepunktet på under et sekund, eksploderer å så er jeg ferdig med det :o))

    6. Uff…da har jo jeg også vært dum i dag da 🙁 😉 Men er veldig glad du fant den rette medisinen, for den var jo skikkelig flott 😀 Gratulerer med ny bolero 🙂
      Hvis jeg har muligheten til det, så går jeg og legger meg 🙂 Og enten sover jeg, eller så lar jeg tankene fly. Men har jeg ikke muligheten til det, så tar jeg meg en tur…og gjerne med kamera. For da vet jeg at jeg glemmer her og nå, og opplever noe fint istedet 🙂
      God klem til deg….<3

    7. det var en vakker bolero og eg likte godt den fargen )) siden jeg gikk på barneskulen har jeg søkt meg ut i marka/fjellet om jeg har vært nedfor og lei,eller sur og skuffet )) kunne jo gått på shooping,men det har ikke gitt meg like mye som roen i fjellet

    8. margarites: De andre var dumme først i dag tror jeg, og så BLE jeg sur av det…Men over nå 🙂 Og hjemme og koser meg 🙂 Irritert = sur for meg i dag 😀 klemmer <3

    9. Jeg synes absolutt du fortjente å shoppe litt når alle andre var dumme…. Det var en fin farge du valgte, og den kan brukes til mye som du sier. Jeg er veldig sjelden sur, kan ikke huske sist…. Og sint blir jeg heller ikke, bare litt irritert… Når jeg blir litt lei meg så blir jeg nok veldig stille, så koker det litt på innsiden bare. Burde nok lært meg å “få ut litt damp” istedenfor. Klemmer <3

    10. Fin bolero. Leit du var sur, men godt du kan kureres og løftes. Og at du ikke er sur hver dag 😉 Håper det ikke var noe alvorlig? Her hjelper det med litt tid for seg selv, en kopp te eller en tur ut..

    11. Fru Stussli: Jeg er litt i stuss i dag skjønner du, for jeg tror NESTEN at det var dem som var dumme først denne gangen 😀 og at jeg ble supersur av DET.. Men ikke verre enn at en bolero i fin farge og en kokosbolle gjorde susen 🙂 Duer så flink at jeg er helt misunnelig, med den løpingen og spinningen 🙂 klemmer min venn <3

    12. Når jeg er sur er også alle rundt meg dumme! Det er litt dårlig gjort, siden jeg kunne trenge at de var ekstra snille når jeg hadde en dum dag…
      Jeg pleier å bli bedre av en spinningtime eller en løpetur 🙂
      Håper dagen din holder seg fin etter shoppingen
      Mange klemmer

    13. Mariann Sæther Tokle: Her var det en kokosbolle og en bolero, og så er Frodithen god som ny 😀 gidder ikke styre så LENGE at det gjør noe 😀

    14. Tone:Ja, skal ikke mye til før jeg snur 🙂 Synes bare alt var dumt i dag, fryktelig irritert på alle…og da skjønte jeg at det var MEG… og kanskje ikke dem likevel ;-D Men bolero og kokosbolle hjalp 😀

    15. Unni: Jeg shopper nok litt og kanskje noe godt…Og nå spiser jeg ikke sjokolade, men det ble en kokosbolle 😀 og JESS det hjalp 😀 Ja, ikke sant jeg kledde ;-D

    16. Herlig at du greide å snu dagen! <3
      Veldig fin bolero, den kledde du fint. 😉 Jeg setter på favorittsangene og danser! Musikk fungerer alltid for min del! 🙂 <3 Klem

    17. Så bra at du fikk snudd om på dagen din:-) Jeg er faktisk litt som deg, kan muntre meg selv opp med en liten ting eller to. Ellers så virker vel sjokolade til alt:-) Ha en fortsatt fin kveld<3

    18. åå ikke noe er bedre en og finne slike ting som en liker og booste dagen sin med det!! 😀
      så støtter deg i den!
      Bra dagen din ble litt bedre, det er bra!
      bruker og sette på en dårlig( bra) film , eller noe i den og stirre på den! =)

    19. Ja jeg også har faktisk vært skikkelig sur igår og litt idag, helt til jeg dro på shopping da var alt glemt her også , hihi :)) Kjempefin bolero, nydelig farge 🙂 <3

    20. Hihi.. er du så enkel å snu ja..:-) Da er det bare å ha en ekstra konto til shopping på sure dager!! Håper det holder seg og jakken var super søt!

    21. Æsj, men skjønner hva du mener at alle er dumme når du selv ikke har dagen. DA er det faktisk helt greit å unne seg noe i favorittfargen 😉 Kjempefin.
      hmmm..musikk pleier å få meg i bedre humør, eller en klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg