Og så kan påsken bare komme… ;-) (avsløringen)

Ingen kjenner Frodithen HELT… 

Hvertfall ikke når det kommer til heklerplaner… 😉


 

For i går la jeg ut en liten gjettekonkurranse… Om du kunne gjette hva jeg skulle hekle av dette…

 

Og så la jeg ut et lite hint til under, for liksom RIKTIG få deg på glid…. Her tenkte jeg at nå blir det FOR lett..

For hva er det ikke som stikker ut i overkanten av bildet?? Om ikke halene til et par kjenninger…

Og når alt kommer til alt: Det er snart påske, det er gult garn, det er haler på bildet… Det måtte så klart bli ny genser til Pepper…Og Salt skal nok også få.

Gjett om Pepper var fornøyd med å få posere litt da? 😉

Og selv om det ikke kom fram helt FØRST i kommentaren til Flaggermusvinger, så var det ETT av forslagene hennes: 

 

Lillian

02.03.2016 kl.23:17

Jeg tror du skal hekle deg en liten veske til brillene dine. Og hvis du får en rest til overs så lager du nok noen påskeklær til rottegjengen. 😀

 

Så:

Lillian/Flaggermusvinger- det kommer en liten premie i posten for det må jammen sies at du kjenner meg litt 😉

OG til deg som var med og gjettet: Takk for at du var med, moro når folk deltar. Og de nye bloggvennene mine skjønner nok etter en runde med påskenøtter og senere adventstid, at mye av høytidene handler om tøyrotter og galskap 😉

 

Ha en strålende torsdag du <3

 

#konkurranse #avsløring #rotter #klær #permie #vinner

 

29 kommentarer

Siste innlegg