“Hjelp en fremmed” -Dag 3

Jeg er en sta person, og gir meg ikke så lett…Spesielt når jeg har bestemt meg for noe, så fullfører jeg som oftest.. Jeg hater å gi meg MIDT i noe…

Og når Missmommy.blogg.no hadde en så fin challenge gående her i forrige uke, (om å utgjøre en forskjell),  så ville jeg så klart være med. Jeg begynte….og så tok hverdagen meg med et BRAK…For det var full fart forrige uke, på jobb, og i tillegg taler som skulle skrives og annet som skulle gjøres… Men NÅ er jeg i gang igjen, med dag 3,

HJELP EN FREMMMED

Vel, skulle jeg hjelpe en fremmed, så måtte jeg FINNE en fremmed. Og jeg vet om mange fremmede jeg, som trenger litt hjelp. Spesielt tiggerne i byen.

Så jeg raste innom en butikk på morningen i dag, og kjøpte 2 bananer, skaffet meg noen mynter og peilet meg mot t-banen. Der sitter det alltid en dame med skålen sin.

 


Bananene ble gitt, hun smilte veldig, og jeg ga henne noen tiere i tillegg. Hun ble glad, og jeg hadde hjulpt en fremmed, fordi noen hadde minnet meg på at DET bør vi gjøre nå midt i snøslapse og hverdagsmaset…

 

 

#missmommy #challenge #utgjøreenforskjell #hjelpenfremmed

19 kommentarer

Siste innlegg