Her må det STJÆLES!! ;-D

Fantastisk nydelige Søtmonsen har satt i gang en challenge, som gjelder MAT. 

Og mat er jeg jo glad i, det skal være sikkert og visst… så lenge jeg ikke trenger å gjøre stort for at den skal ligge på tallerkenen. Jeg er flink å gå i butikken, og flink å lage ferdigmat. Det er ikke for ingenting at jeg selv har gitt meg titelen:

Miss Ferdigmat 😉


 

 

Så når Søtmonsen inviterer til challenge, og jeg så KLART vil være med, så må det STJÆLES bilder, for mat av de bildene JEG lager selv….DET vil jeg ikke vise fram!! Man knipser ikke bilder av Uncle Bens og legger på bloggen. JEG gjør ikke det hvertfall…En viss stolthet har jeg… he-he…

SÅ her har jeg “stjælt” bilde til DAG  1   i Søtmonsens Real-food-challenge:

Legg ut et bilde av din favorittkake

Oreo-kake, min helt klart største favoritt <3

Bli med på Challengen da vel!!

Klikk deg inn til Søtmonsen og si du vil være med, og hent listen hennes. Jeg vet hun blir kjempeglad om flere blir med. Og søtere Søtmons skal du lete lenge etter, bare gå inn og titt..

 

#mat #challenge #søtmonsen #matogkakeoppskrifter #kaker

36 kommentarer

Siste innlegg