Ballongdansen igjen… ;-)

Fant et nytt redigeringsprogram i går: LunaPic- online, og fant mange nye morsomme muligheter.

Dette bildet ble til temmelig mye rart…

 

I både farger…

 

Og i gråblyanter…..

Fargeblyanter…

 

OG

 

Og tillagt speiling… Denne kunne bli med “film”/GIF?  også…men det kan jeg ikke noe om , hvordan jeg får det inn her…Så det må jeg lære mer om…

Morsomt er det hvertfall, når man kan lage seg selv i tegne-serie-strek hvertfall 😉

 

Jeg skal ut å ta bilder snart.

Ha en strålende fin søndag! 

 

 

#foto #fotoredigering #ballonger

 

40 kommentarer
    1. Eva: Jeg lagret det først som GIF, men så fikk jeg åpnet det igjen i Paint, og lagret det som JPG etterpå da… Så da ble det sånn 🙂 Jeg la ikke inn på video. Jeg måtte først lagre som GIF, om jeg husker riktig, men som sagt åpnet igjen etterpå i Paint, og da var GIF-effekten borte, og bare speilet igjen 😀 Skal prøve det med flere andre ting, å si til deg hvordan det går 😀

    2. Jeg forsøkte noen av movie effektene…men de lagres jo som gif fil, og da kan de ikke brukes her inne tror jeg. Men er usikker. Fikk det i alle fall ikke til. Kanskje jeg burde lagt bildet inn under video? Det må jeg forsøke neste gang 😉 Fikk i alle fall artige effekter da jeg prøvde 🙂
      Forsøkte med blinkende stjerner på knivbildet. Men bloggprogrammet ville ikke akseptere det bildet.

    3. ladyaugust: Det var godt, men orker ikke mer enn 2.. Dumt å steke for mange.. Men nå hadde jeg lovet Hr Frodith, så da så 😉 klemmer godklemmen <3

    4. Oh pansies er digg, her blir det nuggets med chips og salat 🙂 Jeg fikk engelen til å lage en gif til meg etter masse overtaling, men den må lastes opp på en server for at man kan bruke den noen steder, jeg får ikke til å laste den opp på blogg altså. Kos deg med panniser søs og good klæm <3

    5. ladyaugust: Nei, jeg skulle gjerne lært sånn GIF også 🙂 Men det får jeg finne ut av. Nå har jeg vært i Andeby, og nå skal jeg lage pannekaker 🙂 Vanlige 🙂 Klemmer søs <3

    6. Kjekt med noe nytt. Flere av de programmene jeg selv bruker har de samme mulighetene, men ikke den med speiling, den har jeg ikke sett før. Må nok utforske det programmet jeg også. Tusen takk for tips 🙂
      Og ønsker deg en herlig fotosøndag <3 Klemmer <3

    7. Tove:Takk 🙂 Skal ut å titte etter fugler 🙂 Tove, har du blogg? Det kommer bare opp en rar adresse, som egentlig bare går rett til min egen blogg, når jeg trykker på den som er i feltet for blogg.. Har du blogg selv? 🙂

    8. Her har du muligheten til å velge, for den som heter KVADPhoto er gratis mens den som heter KVADPhoto+Pro betaler du noen få kroner for. Det flotte med begge disse to er at du kan laste de ned både på PC og på mobil. Jeg har dem begge steder, og er veldig fornøyd med den :o))

    9. Min matgale verden: Ja, jammen var det blitt søndag 😛 Takk for du sa fra 😀 Ja, dere er litt galne, jeg skal IKKE trene kan jeg love deg… Tar det til våren 😉 Den grønne våren mener jeg 😀 klemmer <<3

    10. Så gøy da. Og ekstra kjekt når man finner og får til å bruke programmer, deilig mestringsfølelse 🙂 Men du, det er da vitterlig søndag i dag….enda så gjerne jeg skulle ønske det bare var lørdag 🙂 God fotojakt, her skal Gubben og jeg på trening, galne mennesker 🙂 klemmer<3

    11. Så morsomt! ja jeg har enda ikke vært inne på tipset ditt om fargelegging av en ting enda..så jeg må bare ta meg tid å leke en dage..Kos deg på fototur! Her snør det igjen i dag..så blir nok en kort tur ut i dag..:-) Ha en god dag så gleder jeg meg til å se bilder!

    12. Bilderedigering er morsomt, og du hadde jo fått noen morsomme varianter her :o)) Jeg bruker to forskjellige jeg, PhotScape som har noe av det samme som du har brukt, og så KVADPhoto+ Pro som har mer filter og rammer.
      Ha en strålende søndag, og god fototur :o))

    13. Tone: Det er ikke noe vanskelig, om man bare finner riktig redigeringsprogram, så er det bare et tastetrykk 🙂 Blir morsomme resultater 🙂 God morgen Tone 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg