Miss Ferdigmat og kjøkkenet på 8. mars.. ;-)

Jeg påberoper meg retten til å mislike kjøkkenaktiviteter på denne dagen, 8. mars…. 😀 Som Miss Ferdigmat lever jeg livet i sus og dus, med alskens fine frysediskretter, og enkle løsninger. Og i dag har jeg lov å mene hva jeg vil…Vel, det har jeg jo egentlig HVER DAG….men tar litt ekstra i i dag…Hi-hi..

Men altså jeg HAR et kjøkken… Og det viser seg at jeg klarer å steke pannekaker, hvis bare ønskene om dem blir sterke nok..Og her om dagen så fikk vi så lyst på det, og jeg hadde en HEL dag… så da satte jeg i gang..Jeg skulle jo vise deg kjøkkenet mitt, og da var det jo greit at det så ut som jeg var LITT i aktivitet også.. 

Så her er altså DAG 4 i Søtmonsens Real Food- challenge :

 

Legg ut bilde av ditt kjøkken

Nå skal det innrømmes at det er pannekakemix som er røren…. 😉

 

Er du flink til å lage mat?

 

 

#kjøkken #mat #matogkakeoppskrifterbloggno #søtmonsen
 

37 kommentarer

Siste innlegg