Takknemlighet… <3

Ja, her står jeg med et smil om munnen og hjertet i hånda..

For det er nemlig mange ting man kan være takknemlig for her i livet. Og det trenger ikke være diamanter og edelstener for at man skal glede seg over det. Det største her i livet er hverdagenes små “gullklumper”. Men i småstressende hverdager kan de være LITT vanskelig å få øye på for noen…Og om man har fått GRÅ skyer på hjernen, så har det lett for å overta “været” oppe i skallen på noen og enhver..

Men heldigvis får Missmommy oss til å tenke på litt andre ting, og tankene snur som en virvelvind, og får en rosa valør ..

Så her er siste dag i challengen som Missmommy satte i gang for en stund siden, og som JEG er ferdig med i dag: 

 

“NEVN TRE TING DU ER TAKKNEMLIG FOR I UKEN SOM HAR GÅTT”

Hva er DU takknemlig for? 

Tenk litt på det… man blir ganske glad når man finner fram tre fine ting <3

 

mommys liste nr 3

#takknemlighet #glede #tanker #tegninger #challenge #mismommybloggno

17 kommentarer
    1. Ja takknemlighet er viktig! Mange fine ting du har å være takknemlig for og jeg regner med du har mer enn bare det.. 🙂 Ha en flott dag videre Frodith!

    2. Ååå det der er et viktig spørsmål det med takknemlighet. Jeg er takknemlig for sååå mye at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Gooodklæmme <3

    3. Søt Frodith med hjertet i hendene :)..og det var fine ting du hadde å glede deg over 🙂 Jeg er litt glad for jeg føler at jeg har blitt hørt litt i forhold til bekymring om mamma får rett behandling..om det skjer noen forandring vet jeg ikke enda..men har snakket med ledelsen..og følte jeg endelig ble tatt på alvor …og det gir en god følelse :)) Nattaklem <3

    4. Det er kjekt å tenke på de tingene som man blir glad av. Og de finnes, ganske mange av dem 🙂 Hver dag 🙂
      Den største gleden i dag var når datteren min kom hjem, gikk på kjøkkenet, og begynte å lage mat 🙂 Hun laget amerikanske pannekaker med herlig topping 🙂 Så da ble middagen utsatt litt kan du si 😉
      Godnattklemmer <3

    5. I dag er jeg taknemlig for mange ting. Blant annet at jeg er så heldig å har en liten hage jeg kan potle i, at jeg har de jeg er glad i rundt meg. At jeg har noenlunde ok helse…. at jeg fikk besøk i dag…
      Det er mye å være glad for

    6. 1) Jeg er takknemlig for at jeg har verdens beste familie og venner som stiller opp når ting går til helvete.
      2) Jeg er takknemlig for at jeg har tak over hodet og mat på bordet.
      3) Jeg er takknemlig for at jeg har så mye fint å se frem til fremover! 🙂
      Kjempe fine ting du er takknemlig for 😀 <3

    7. Vet du, jeg kan bare komme på en ting jeg er virkelig takknemlig for, og det er at en venninne ikke ble alvorlig skadet da hun tro feil å falt 2 meter ned fra en lasterampe. Jeg føler nesten at den er så stor at det holder bare med den.

    8. Ja du har jammen vært tålmodig…gjort oppgavene lenge etter de andre..hihi. Men det var 3 flotte ting å være takknemlig for! Jeg har nok ihvertfall EN som kan deles..og det er at mannen min ble klarert for fedme operasjon i dag! Han fikk plutselig høre forrige dagen at han kanskje ikke kunne..pga hjerte..og nå har han og jeg forberedt oss i lang tid..så det ble litt nedtur..Så det er jeg veldig takknemlig for i dag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg