Miss Ferdigmat og dessertene..

Om jeg ikke bryr meg stort om matlaging, så er jeg hvertfall en slikkmunn… Og desserter er noe som opptar deler av hjernen innimellom…Ikke det at jeg lager desserter hjemme … Neida.. like treg der som med middagene.. Men er jeg på restaurant eller kafe for den saks skyld, så bestiller jeg alltid noe søtt..

Eller jeg kjøper ferdiglaget…enten sjokoladepudding…kokosboller… eller annet… For når man ikke har “lov” å spise sjokolade…så må man jo omgå dette på et vis, for å få i seg LITT søtt… Så du finner meg stadig med hodet inni kjøleskapet…på jakt etter noe søtt.. 😉

Så her er altså svaret på hva som er Miss Ferdigmat sin favoritt-dessert, som var oppgaven til Søtmonsen i hennes

Real Food -Challenge på dag 6


(Bildet stjælt på google og jeg fulgte linken inn til DENNE bloggeren 🙂
 

 

Hvilken dessert liker DU best?

Er du glad i søtsaker?

 

 

 

#søtsaker #dessert #realfoodchallenge #sjokolademousse #søtmonsen #matogkakeoppskrifterbloggno

25 kommentarer

Siste innlegg