Miss ferdigmat og Søtmonsen

I dag blir det rett og slett en liten Søtmonsen Mix. For i følge Søtmonsen skulle vi på dag 7 fortelle hvordan type mat vi liker best,og hvorfor:

Jeg er rimelig glad i brødmat jeg..Eller frokoster. Gjerne rundstykker, gjerne med egg eller eggerøre. Kaffe med melk litt først for å våkne….Sitte i halvmørket å kose seg med kaffen først, for dagen setter i gang… og så gnafse løs på varme rundstykker, smør og godt pålegg..

Gjerne en hotell -frokost.. Med alskens gode rundstykker og baguetter…. spennende kjøttpålegg…små pølsesnabber eller kanskje litt bacon..

Så hvorfor er jeg så glad i BRØDMAT da?

Vel…det har vel noe å gjøre med latskapen min muligens..  og mine manglende evner på kjøkkene…Lettvint og greit liksom…MEN det har også med smaken å gjøre, og kosen rundt hvordan frokoster og brødmat kan inntas;-)

 

Så med dette vil jeg si meg ferdig med Søtmonsens Real Food Challenge.. MEN… det er ikke alt..

 

Søtmonsen har nemlig GIVE- AWAY!!!!

Gå inn å sjekk ut!! Hun gir bort påske -egg, og DET vil vel ingen si nei til?? Ikke jeg hvertfall 🙂 Det er faktisk bare så VIDT jeg delte dette innlegget med link, for det minsker jo sjansene MINE da…hi-hi

 

#søtmonsen #matogkakeoppskrifterbloggno #giveaway #challenge

 

16 kommentarer
    1. Frokost er ikke mitt beste måltid, men jeg har blitt bedre på det med årene. Søsteren min er sånn brødjente. Jeg liker best formiddagsmaten egentlig. Da er jeg sulten da! 🙂 Varm lunsj er gull! 🙂

    2. Godt og høre at det er noen som er glad i frokost og brødmat,selv er jeg nok ikke noe særlig for brød men må ha middag hver dag og helst med poteter. Det er mitt favorittmåltid nr 1.-) Men lager meg heller en grøt eller noe annet på formiddagen. Ha en fin helg frodith .-)

    3. charlotte79: Ja…jeg har ikke hatt noen MINST noen gang 😀 Men jeg våkner kl 6 helg og hverdag jeg også. Står opp da for å rekke jobb i uka, men jammen er klokka INNI meg stilt på 6 i helgene også 🙂 Godt med brødmat ja 🙂 Klemmer <3

    4. Tenker av og til på det… Etter 19 år… Hvordan min morning blir når eg står opp før ungene og det er heeeelt rolig i huset.. Minsten står opp kl 6 om det er helg /skole eller ferie 😉
      Kaffi og brødmat e eg glad i og 🙂 rundstykker med egg..mhhm
      Klem

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, halvfabrikat er digg 😀 he-he VI har som regel middag også, men hvis jeg er alene hjemme så blir det brød 🙂 Ha en fin kveld <3

    6. Ja da var vi ferdig med denne challengen også..håper på flere..:-) Jeg er ikke glad i brødmat..tar heller havregrøt til frokost..og unngår brødet..hihi. MÅ ha et varmt måltid om dagen..kan nøye meg med egg og brød..karbis og brød..men det er til nød..og jeg er ikke glad i å lage mat..men vil ha varm mat..:-) Mannen sier, kan vi ikke bare ta en brødskive..vist jeg ikke er i form el. men nei..her er middagen på bordet, hver dag..! Men halv fabrikat er min venn..:-) God helg!

    7. tepausen.blogg.no: Ja, fint det…med kaffen sin..og så blir man våken og spiser i roen og stillheten før maset begynner 🙂 Spesielt i helgene 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    8. fruensvilje: Har som regel noe middag-greier vi også, men er jeg alene så vil jeg helst ha gode baguetter eller noe annet i stedet for, så jeg ser at jeg fint klarer meg uten middag 🙂

    9. Søtmonsen ): Ja, kjempemorsom challenge 🙂 Nå er Miss Ferdigmat klar for å ta påskeferie snart 🙂 Men ikke ferie fra bloggen, bare fra jobben. Og ferdigmat blir det nok framover også 🙂 Moro med givawayen også 🙂 Mye morsomt du finner på 🙂 Klem <3

    10. jeg må ha et varmt måltid hver dag,men frokosten er det måltidet jeg er mest avhengig av alikavel )) ikke så mye brødmat i hverdagen,men du som eg koser meg akkurat som du når vi er ute og reiser ) og det tror jeg er fordi jeg slipper å lage frokosten selv.Kanskje ikke så dumt å være litt lat på kjøkkenet hi hi,koselig bilde av deg da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg