Nedenifra- og- opp..

Selv om jeg ikke er så bitteliten akkurat, så kan man føle seg litt liten av og til likevel… Både mentalt…og rent fysisk.. Hvis noe blir mye større enn deg, rent fysisk,  får det  en ruvende framtoning…om du velger å se det sånn…  Men som fotograf kan du få selv de MINSTE ting til å se store ut, hvis du velger å vise det sånn..

Så her er dagen min, nedenifra-og-opp…

Tenk at inni her bor det bittesmå studenter… 😉

 

Tar du bilder i rare vinkler?

Hvordan har lørdagen din vært?

Har du sett hvem som har bursdag i dag? (HER)

 

#foto #vinkler 

25 kommentarer
    1. Så fine bilder du har tatt! 🙂 Min lørdag i går besto av besøk hos bestemor, for så å finne sengen veldig tidlig 🙂 Her har forkjølelsen ankommet, å jeg håper den blir borte like fort som den kom 😀 Håper du har hatt en super Søndag idag <3

    2. Hanne Beate: Ja, det er noe med den klare og fine bakgrunnen man får, og den følelsen av at solen skinner gjennom bladene. Blir også en fin effekt 🙂 Håper du har hatt en fin helg så langt, og er godt oppladet 🙂

    3. Artige bilder, – ting blir litt annerledes når de tas fra en ny vinkel. Jeg har noen bilder av trær og blomster tatt opp mot himmelen. Da blir det en nøytral bakgrunn og de synes bedre. Her var det stort sett gråvær igår, men sola dukket opp på ettermiddagen en liten stund. Jeg bakte rundstykker, var en tur på butikken og gikk litt på ski.

    4. Måtte smile.. leeer.. Om jeg tar bilder fra rare vinkler?? ja det må jeg jo sikkert som ikke er over 165 med tykk lester på 😛 så det så

    5. Flotte, og stilige bilder! ja jeg tar bilder i mange forskjellige vinkler. Kan vri skjermen og se, selv om kameraet er vinklet..(skjønte du det? hihi) DET er morsomt å se hvor annerledes ting blir i forskjellige vinkler.. 🙂

    6. Herlige bilder, hvor motivene ser kjempehøye ut. Her har det vært en fin dag, tross regn og sludd. Har vært en tur og handlet litt og tatt min eldste datter med på handlesenter. Ellers har jeg ryddet i et skap og kastet mange doble laken, for nå må jeg ha enkle laken eller sånne “split” laken etter at vi kjøpte ny seng i januar. Og så forsvant det mange rosa bordduker og håndklær ned i boss-sekken også. Kommer rosa på moten igjen så skal jeg heller kjøpe nye. Håper morgendagen gir meg muligheter til å bruke kamera igjen, for det er lenge siden. Nyt søndagen. Klem <3

    7. Tøffe bilder 😀 Noen ganger så gjør jeg det ^^ Jeg har vært på senteret i dag og kjøpt bursdagsgaver til alle som har bursdag i mars i familien 😛 Så har fått brukt litt lønn 😉

    8. Fine bilder :)) Stilig vinkel, nedenifra og opp 😀 Jeg har vært på jobb idag, det er min jobbehelg. Godt å være hjemme nå, kjenner jeg er ganske så sliten…Nå skal jeg drikke te og slappe av 🙂 God lørdagskveld til deg 🙂 Klem

    9. Jeg tar mange rare bilder da jeg noen ganger tar bilder i blinde fordi vinkelen blir helt feil 😛 ha ha.. Noen ganger gjør jeg Iimo kjempestor- hu er jo så liten og søt i forhold til de andre, så da syns jeg det er gøy å gjøre henne litt større 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg