Månestråle midt på lyse dagen <3

Når månen stråler midt på dagen da er det Månestråle sin dag 🙂

Moonbeamscorner er en av en hel HAUG som har bestemt seg for å bli født i mars… 😉 Det gjør det litt travelt for Frodither over hele verden, men siden Moonbeamscorner har fått innlegg før, både en og to ganger,  blir det en kortvariant i år. Jeg er nemlig travelt opptatt denne uken, med søte små på skolen..

 

Moonbeamscorner

Morsom..

Munter..

Mild men myndig..

Marsbarn…

Mor ..

Moderne..

Meget modig..

Månestråle..

 

Månsestråle har bursdag, og midt i full-fart skal vi feire henne i dag:

 

Gratulerer med dagen Kjære Månestråle <3

Håper du får en super dag <3 Det er alltid koselig å komme inn på bloggen din.. Du har alltid noe morsomt å fortelle, og jeg føler jeg kjenner deg litt, selv om du ikke er SÅ ofte på blogg. Du virker både modig med dine måter å få jobb på, munter med alle sprell og kos med dine venner i England, og i tillegg en fantastisk mor som faktisk blir bedt om å være forlover til sin egen datter, DET sier ikke lite <3

Kos deg masse i dag, sender over et stykke kake 🙂 

 

Bursdagsklemmer i massevis <3

 

Kjenner du Månestråle/Moonbeamscorner?

Når har DU bursdag?

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #feiring #gratulerer

 

 

 

 

 

25 kommentarer
    1. MOONBEAMSCORNER: Hei, jeg får svare bursdagsbarnet, for rekker ingen andre i hverdagene lenger 🙂 Myndig? He-he…Hvertfall over myndighetsalder 😉 Jeg kjenner det ikke SÅ godt, men tenkte du kunne SI FRA LITT, om det var noe urett begått, SÅNN myndig mente jeg 🙂 Hi-hi klemmer <3

    2. Masse gratulasjoner på fødselsdagen, og denne gangen kan jeg si ja jeg kjenner henne. Ikke så veldig godt enda, men jeg har allerede begynt å følge henne.

    3. Gratulerer til henne :)) Mange fine M`er som passa bra her :)) Ønsker både deg og bursdagsbarnet en fin dag videre 🙂 Stor klem til dere begge <3<3

    4. Åh <3 Vakre fine flott snille kreative og fineste Frodith. Hva skal jeg si? Blir jo helt rørt her jeg.... Ja jeg har fått fine bursdagsblogginnlegg fra deg flere ganger, så veldig bortskjemt da, så regnet ikke med å få flere. Vips der var det igjen i dag, reneste hyllesten av Månestråle, og sånt blir en jo mild og snill av (jepp jeg er det ) Myndig??? he he, der er jeg IKKE 🙂 Masse tusen takk for alt, og takk for kake, Supermasseblideoggode klemmer til deg 🙂 <3 Klem Anne 🙂

    5. Gratulerer til Månestråle. Hun kjenner jeg godt og er ivrig leser av bloggen henens. Det er ei dame med bein i nesa som skriver godt. Bloggen hennes er både morsom og morsom. Hun er mormor er en liten herlig pjokk som sikekrt holder mormor i aktivitet. Gratulerer med Dagen til henne.

    6. Nei, henne kjenner jeg ikke. Men høres ut til å være en flott dame 🙂 Gratulerer så mye med Dagen til henne <3
      Og ønsker deg Frodith en flott dag, selv om denne uken er hektisk for deg <3 Klemmer <3

    7. Da har jeg vært og gratulert henne og titta litt på bloggen. Har jo sette navnet i kommentarfelter da, men ikke vært innom før 🙂 Ta vare på deg Frodith. Ha en fin dag. Klem 🙂

    8. For et nydelig innlegg 🙂 det er så koselig med disse bursdagshilsningene dine<3 jeg har selv bursdag 20.04- samme dag som hitler:( huff, dårlig spøk! Ønsker deg en super dag skjønne du! Du er et flott menneske!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg