Postmann og Joy ;-)

Tror du ikke postmann-slasken hadde vært innom i går da… Han har virkelig ligget på latsiden i det siste, og jeg var redd han ikke klarte å bære post-vesken sin lenger… For her har snøen ligget TUNG oppå toppen av kassene…,  som om ingen har vært innom portrommet for å levere post på ukesvis….

 

Men plutselig var han her igjen… Fordi noen hadde gitt han et oppdrag 😉 Nemlig JOY – Foreignerat50.blogg.no

Hun synes jeg hadde skrevet så fint innlegg til bursdagen hennes, så hun ville sende meg et takkekort i posten. Når jeg kom hjem i dag, lå det plutselig noe til meg i kassa. Og jeg blir jo SÅ glad for sånne ting.  Pakker, brev og post er som rene julaften, og jeg er som en unge når det er noe annet enn regninger i postkassa..

Det tok ikke lange stunden før jeg REV av papiret, bare noen bilder som måtte knipses først… 😉

 

Inni pakken VAR det et kort. Et nydelig hjemmelaget et, Joy er kjempeflink med slikt… Men det var nemlig ikke alt…For jeg kjente det lå noe mer inni der….. 

Jeg er rask når det gjelder pakker….Svisj-svusj…så var papiret vekk…Og der lå DISSE fine <3

Og det var etter HENNES bursdag!! Så fikk JEG gave! DET var koselig det!!

Tusen tusen takk Joy, du gledet meg stort i går:-)

DE fine grytklutene! Nydelig heklet! Og i fine vårlige farger.

Klemmer 🙂

 

Er du glad i pakker?

Får du pakker når du ikke har bursdag? 😉

 

#pakker #post #foreignerat50bloggno #glede

 

 

19 kommentarer
    1. For en hyggelig overraskelse <3 Godt å vite at postmannen ikke har glemt hvordan han gjør jobben sin x) Og grytelappene var jo supersøte, perfekt til våren 😀

    2. Så koselig gjort av Joy. Det er flott å bli gjort stas på, og da er det jo koselig å bli satt pris på tilbake også 🙂 Spennende med pakke når man ikke forventer det i det hele tatt. Flotte grytekluter, det ligger omtanke bak dem. Klem <3

    3. det var en koselig overaskelse ja )) og så vakre som dei gryteklutane var også da )) jeg har selv ei vennine som kan finne på å gi sine gjester en liten gave selv om det er hennes bursdag og ja det er hyggelig ))
      Jeg synes det er hyggelig med overaskelser ja,det kommer ikke ofte ,men da er det jo desto hyggeligere når det først kommer )

    4. Så kjekt å få gave 🙂 Er veldig glad i pakker ja. Og spesielt overraskelser He He. Så fine de var de klutene 🙂 Ha en superfin tirsdag videre. Og forresten du er velkommen til å være med på ukens blogg fordi om du ikke ha FB side 😉 Tenkte bare si det 😉

    5. Det var en fin gave, heldig du. Post på lørdager er historie så derfor kan man få mere post ellers i uka. Pakker er det sjelden noen gir meg bortsett til jul. Pakkepost har aldri vært en greie i vår fam utenom til jula. Ha fortsatt en fin dag.

    6. Så kjempe fin pakke du fikk da, å så heldig du er! 😀 Jeg får støtt og stadig pakker i posten, men det er kun fordi jeg kjøper pakker til meg selv da, ellers får jeg sjeldent andre pakker i posten! 🙂 Håper du får en herlig dag i vår været idag! <3

    7. SÅ herlig meg pakke i posten! <3 Utrolig fint det var det Joy har laget til deg. Og velfortjent var det også Frodith! <3 Fordi du er virkelig en flott og fantastisk person! <3 Tirsdagsklem til deg

    8. Så koselig <3 <3 <3
      De var kjempefine de gryteklutene. Fint blikkfang på kjøkkenet 🙂
      Det er alltid kjekt med hyggelig post <3
      Kos deg med dagen i dag <3 Klem <3

    9. Oj, så spennende og gøy! Sant det der, er noe eget ved å få gaver i postkassen. Og så er det kos å gi bort gaver en har laget selv, for da blir du tenkt på hver gang du bruker eller ser gaven. Som jeg tenker på deg hver gang jeg bruker vesken, pulsvantene eller pannebåndet jeg har fått fra deg. Og sjalet og, elsker det sjalet, det har jeg brukt mye! Mine gaver derimot er ikke like smarte, for de blir spist opp, haha:) kos deg i tirsdagen. jeg har fri, men så skal jeg jobbe helt til søndag 🙂 klemmer<3

    10. SÅ koselig!! Men vel fortjent til deg som alltid husker på bursdager.. 🙂 Gøy med pakker i posten..ALT som ikke er regninger er topp!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg