Nå flakser Peter Pan igjen… ;-)

Med våren kommer sola…Og med sola kommer lysten til å leke Peter Pan igjen…Ja…du husker vel han, hans barnlige sinn, lysten til ikke å bli HELT voksen? Hans lek med skyggene?

Jeg er ikke stort bedre jeg…. For så fort sola dukker opp, enten det være seg vinter, vår eller sommer…vel…så begynner jakten etter skyggene. 

I dag tok jeg en tur på Operataket etter jobb…Og der var det vår på ALLE måter… så da var det bare å slippe skyggene løs… 😉

 

Og la de “kjekke seg” litt…

 

..Og klø seg litt hodet….. Uten at de blir noe klokere av DET akkurat… Der de ligger på murgulvet og spreller…festet til MEG 😉

 

Har du vært ute i sola i dag?

Tar du bilder av skygger?

 

#foto #skygger #peterpan #sol 

39 kommentarer
    1. Ja, solen har virkelig gitt seg til kjenne mange steder i dag/går…Når jeg ser skygger så tenker jeg på deg…:) For jeg har aldri drevet og sett på skyggebilder før…:)

    2. Herlig med sol og skygge <3 Og ja, leker litt med skyggene av og til 🙂 Nyter solen av full hals, og har akkurat kommet hjem fra en deilig soltur 🙂 Nå skal jeg sette meg ut på terrassen og nyte solen litt til, før jeg skal inn og stelle til venninneforening til kvelden 🙂
      Ha en solrik dag <3 Klemmer <3

    3. Jeg var ute i sola og koste meg, men jeg så opptatt av å nyte sola at jeg ikke jaktet på skyggen min. Selv om jeg er utrolig barnslig av meg, så må jeg innrømme at det har blitt dårlig med skyggejakt :o))

    4. Så herlig med skyggebilder igjen. Her har det også vært sol og en helt fantastisk vårdag, men skyggebilder har jeg ikke tatt enda. Dårlig med fotografering på jobb, dvs da er det “jobbilder” det går i. Vårklemmer <3 Jeg så min første Hestehov i dag, så nå er det vår!

    5. Marielle Bratthammer: Så koselig å ta seg en liten fjelltur da 🙂 Må se på det innlegget 🙂 Koselig <3 Jeg har vært på Operataket 🙂

    6. Fruemmel: Ja, og sommeren er viktig, det er da alle skyggebildene og konkurransene er på plass. Og det er lett å blogge, for mye kos å ta bilder av etc 🙂

    7. Fruemmel: Ja, jeg kan ikke huske du har vært med på Peter Pan-konkurransene mine nei 🙂 Mange som har vært med med skyggebilder. Har hatt Peter Pan-utstilling 3 år på rad 😉 Ja, man får jammen energi 🙂 Deilig 🙂

    8. Så morsomme bilder! Tanken på å ta bilder av skygger har ikke en gang streifet meg, men fikk jo en god idè nå da 😉
      Jeg rakk ikke å gå ut i sola i dag, men kjente litt av den på vei hjem fra jobb. Imidlertid rakk jeg den flotte solnedgangen det var her i kveld, når jeg gikk en ettermiddagstur. Denne solen gjør at sevjen virkelig stiger altså 😉 Og energien er plutselig sååå mye større 😀

    9. fruensvilje: Ja, du må nok øve deg litt nå, det blir jo kanskje Peter Pan -konkurranse i sommer OGSÅ 🙂 Og da må vi være klare, ikke sant ? 😀

    10. annebe: Ååå, guskjelov 😀 nå ble jeg nesten REDD 😀 jeg har vært imponert over at du har hatt mormor fremdeles, når du er over 50 osv. Mamma er den eneste jeg har igjen. Og så skulle du liksom ha en oldemor også 😀 Ha-ha

    11. Ja,nå er det vår på gang overalt. Herlighet så fint, i dag ble det skikkelig solskinn her og da kommer skyggene. Nei, i dag har jeg ikke tatt bilder av det, men av og til gjør jeg det også! Klem til deg 🙂

    12. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg tar MASSET hver vår og sommer, med ulike motiver så klart. Og jeg har som regel en Peter Pan-konkurranse på sommeren 😉

    13. det var nok ikke sol her i dag,ikke bruker jeg å leke bevist med skygger heller,men jeg liker jo å ta bilder av skygger om det tillfeldigvis dukker opp da

    14. Unni: Fin sol i hele dag, og vi har vært ute med elevene i akebakken, men jeg var kav sliten etterpå likevel, og måtte leke meg litt 🙂 Klemmer <3

    15. Hahaha..er mormor..men gutta sier oldemor.. så ofte jeg omtaler henne med det…nå ler jeg godt..og det skal jo være bra har jeg hørt…Klem..jeg ler enda… <3<3

    16. annebe:Har du OLDEMOR også??? Jeg har ikke hatt mormor en gang på mange år. Jeg husket ikke du hadde oldemor, bare mormor.. Hvor gammel er HUN da? 😉 Deilig med tur da 🙂 Ja, moro med skyggebilder .-) Skal bli mange framover 🙂 Klemmer <3

    17. Jeg har vært ute i søpla idag 🙂 men ellers har jeg holdt meg inne da jeg har hatt litt feber idag! 🙂 men jeg håper det blir sol og fint i morgen, for da skal jeg nemlig ut på tur å bli borte til Torsdag 😀

    18. Ja her slapp du skyggene fri! Stilige bilder!! Nei, jeg har ikke tatt så mye bilder av skygger..så får prøve meg på det..Men ute har jeg vært i dag!! Sol og påskevær!!

    19. Så artige bilder 🙂 Ja jeg har vært litt ute i sola i dag, på ettermiddagen var jeg lenge ute å ordnet på krukkene med gamle brune kvister av blomster fra i fjor, da sto solen rett på altanen, da kjente jeg at nå har våren begynt 😀 Ha en flott kveld <3

    20. Artige skyggebilder..kan tenke meg du var i ditt ess da ja :)) Jeg fikk med meg oldemor ut på en liten gåtur i sola i dag jeg…det gikk sakte..men vi fikk litt frisk luft :)) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg