Har du fulgt med i timen?? ;-)

Jeg tar av og til en liten “test”, for å se om folk følger med i timen her inne 😉 Ja…jeg er jo lærer som du vet, og en liten “vår-tentamen” er vel nå på sin plass.. 

Og ikke skulle det være vanskelig heller, for jeg legger jo ut noen av oppgavene stadig vekk… Spørsmålet er jo så klart om du kan nanvene på de bloggerne under her? Noen har du kanskje sett mange ganger, og noen er ganske nye. 

 

Det blir så klart en liten premie, om du klarer å finne ut hvem disse er.

Den som har flest riktig, eller alle riktig, vinner.

Og er det flere med riktig svar, så trekker jeg mellom dem.

Fristen er: innen kl 24 i kveld

 

1)

 

2)

 

3)

 

4)

 

5)

 

6)

 

 

#tegninger #konkurranse #test #bloggere 

 

 

 

16 kommentarer
    1. God kveld i stuen! Ser at jeg har det travelt nå, om jeg vil prøve meg. Dagene er hektiske og jeg er utrolig trøtt om kvelden, så jeg havner nok i loppekassen før midnatt i dag også. I går var jeg på jobb fra 08.30-20.30 + tiden til og fra jobb. Det ble en laaang dag! Men jeg vil prøve meg på tegningene dine. Nr 1 husker jeg ikke, selv om jeg tror det ikke er så veldig lenge siden jeg så den tegningen hos deg (men dagene flyr jo). Nr2 tror jeg er Dedicat, nr 3 er Magiskliv (hadde ikke hun bursdag nylig tro?) nr4 er Karidansen tror jeg, nr 5 er Annebe og nr 6 er Lisbethpedersen eller Veskeklatten. Jeg gjesperog sier god natt, så får jeg fortsette å lese nyere blogginnlegg i morgen. Klem <3

    2. Åh, så gøy! Jeg har vært med det før, men moro å prøve seg igjen. Mine svar er:
      1. Fruemmel
      2. Dedicat
      3. Unni (Magisk liv)
      4. Karidansen
      5. Annebe
      6. Lisbeth Pedersen

    3. Nei kan ikke alle gitt, har nok sittet for langt bak i klasserommet…..hehe, men nummer to er Helge på benken, og nummer fire karisansen, fem anneb, og seks Lisbeth. Håper du har hatt en finfin dag, og i morgen er favorittdagen over alle favorittdager her. Fredagen!! Nyt kvelden, jeg skal ut og treffe venninner:) klemmer<3

    4. vet bare fineste Lisbeth og tror Kari dansen
      mulig han fyren er dedicat er usikker….men uansett eg kjenner ikkje alle og vinner neppe 🙂
      Ha en vakker dag fineste du <3<3<3

    5. Må nok innrømme at jeg ikke kjente igjen alle her nei. Så har nok ikke fulgt så godt med 😉 Kjente ikke igjen 1 og 6. Og nummer 3 kjenner jeg igjen, men husker ikke navnet 😉
      Artig utfordring dette 🙂 Lykke til 🙂

    6. 2 er geriatrisk, 4 er karidansen og 5 er annebe….. De andre timene har jeg nok ikke vært helt med…. Sorry lærer <3

    7. Jeg har aldri vært noe skolelys, og tentamener og slikt, gjorde jeg det aldri noe bra på. Folk brukte å si til meg:”Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du!” Så når du blir streng lærer og deler ut tentamen får jeg jo litt prestasjonsangst.. :-p 😉 Men hei, dette er jo en jeg faktisk kan greie! 😉
      Nr. 1: Fruemmel
      Nr. 2: Dedicat
      Nr. 3: Tihi… Det er meg (magiskliv)
      Nr. 4: Karidansen
      Nr. 5: Annebe
      Nr. 6: Lisbethpedersen
      Ønsker deg en fin dag Frodith! <3

    8. god morgen.Ja du er flink til å få i gang hjernecellane våre hi hi,men jeg hiver meg på )
      1 Fruemmel
      2 Dedicate
      3 Magiskliv
      4 Karidansen
      5 Annebe
      6 Lisbethpedersen

    9. Nei dette ble for vanskelig for hodet mitt i dag..hihih..Jeg har vel ikke alle de bloggvennene du har heller..den eneste jeg skjønte var nr 3 som er Unni.. 🙂

    10. Go morgen!
      Er kanskje ikke så flink til å følge med i timene, men har alltid vært en kløpper på å finne svarene på en annen og kanskje mer tidkrevende måte. :-))
      Bloggnavnene du er ute etter er:
      Fruemmel
      Dedicat
      Magiskliv
      Karidansen
      Annebe
      Lisbethpedersen.
      En fin dag til deg frodith. :-))

    11. Så langt kjente jeg igjen kun annebe og han fra Hønefoss eller var det Trondheim. De fleste av bloggerne du vil ha svar på her kjenner jeg ikke men det er mulig jeg stikker innom seinere i dag og tipper.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg