“En magisk challenge”- hos Magiske Unni <3


 

Nå er det magi i lufta!! Noen har sluppet ut litt magi…og det er Magiske Unni 🙂 Og det var jammen bra, for det trengtes litt magi hos meg nå skal jeg bare fortelle deg. Godt å sitte ned å tenke over magi av ulikt slag. Og nå har jeg en hel uke til å trylle, bedrive magi eller finne magiske øyeblikk…

Vil du være med så finner du listen til Magiskliv.blogg.no HER. Jeg har laget min egen variant- samme oppgavene, men listen med tegningen er min og det er Unni den forestiller.

 

Dag 1- Noe magisk I eller FRA naturen

En magisk morgen på en overnatting på en hytte i skogen for noen år siden.

Jeg glemmer aldri det øyeblikket jeg tok dette bildet… Naturen…

Som om tiden stoppet opp <3

 

(minner også om at du kan gjette i konkurransen min HER)

 

 

#magisklivbloggno #unni #magi #enmagiskchallenge #morgenstemning

 

36 kommentarer

Siste innlegg