Nå er jeg klar!! :-D

Nå er det gjort!! Nå har vi bestilt!! Både fly og hotel!! Nå kan jeg virkelig bare bli 50 år, uten problemer.. For Frodithen skal bli 50 år i et eventyr-område, og det MÅ jo bli bra 🙂 Cinque Terre, Italia,  er målet. Og vi har valgt oss byen La Spezia som utgangspunkt, og så GÅ, ta tog eller båt til de 4 andre byene som er i nærheten.

 

Er du ikke bittelitt misunnelig?

Utsikt fra hotellet…

 

Jeg gleder meg som en liten unge!! Drar 14. mai, og blir til 21. mai. 

 

Skal du på noen turer snart?

Har du vært i området Cinque Terre?

 

#reise #italia #cinqueterre #bursdagstur

 

 

 

63 kommentarer
    1. Åååå, det så helt magisk ut DE nydelige fargene på husene. Der kommer du nok til å trives, absolutt et verdig sted å bli 50 på 🙂 Åååå, ja gjett om jeg er misunnelig 🙂 <3

    2. Åååh nå ble jeg litt misunnelig ja, lenge siden sist jeg på tur. Vet ikke når det blir neste… Det blir en koselig tur det der, aldri vært der før 🙂

    3. Åh, for en fargerik og flott by, – herlig med en sånn tur i bursdagsgave! Da har du virkelig noe å glede deg til framover, og vi ser fram til reisebrev derfra (men du må huske på at du er på ferie da).

    4. dette blir skikkelig bra ) stedet ser eventyrlig ut ,og jeg ønsker dere verdens beste ferie.Misunnelig er ikke denne tøtte for som du hvet skal jeg også på tur med min kjøre ,vi reiser på skjærgårds cruise til Kroatsi 6 mai og blir til 14 mai og jeg gleder meg nok like mye som deg,da har vi begge noe å se fram til )

    5. Dette blir en 50.års dag som du sent vil glemme,ser helt fabelaktig ut og våren er jo en fin tid og reise på også. Så du valgte og komme til verden i en fin måned du frodith.-)) Så du kan nå glede deg og tiden går fort så vipps er dagen der. Jeg er så heldig at vi reiser til Gran Canaria i april igjen så da blir det 14 dager vi skal kose oss der nede.-) Ellers blir det campingvogna i sommer og en tur sydover til høsten igjen.

    6. Så fantastisk! Disse fem byene har stått på ønskelisten her i mange år. Vi dro til en liten by i Toscana i 2011, og planen var å besøke disse byene. Men så ble bilen vår “syk” og måtte på italiensk verksted – og det tok tid så da kom vi oss ikke hit. Men en dag skal jeg dit! Elsker Italia, menneskene, maten og naturen. Dere kommer til å få en fantastisk ferie, og det blir nok en flott ramme rundt din store dag. Så ja, jeg er misunnelig, på en positiv måte. Gled deg! Klemmer <3

    7. Så herlig at dere har bedtilt nå! Ja, da er det virkelig bare å glede seg! 😉 Og DET skjønner jeg at du gjør! Utrolig nydelig plass! <3 Søndagsklem

    8. Nei jeg er ikke bittelitt misunnelig, men VELDIG misunnelig…. Så deilig å reise til Italia når man skal fylle 50 – flott og fantastisk. Det blir nok en hærlig tur tenker jeg :o))
      Jeg har ingen planer for noen stor tur nå i nærmeste framtid. Det blir nok en masse dagsturer utover våren og sommeren tenker jeg. Vi har allerede begynt å diskutere nye reisemål :o))

    9. Sparing og andre krumspring:Hører så mange som skryter av dette, så jeg gleder meg veldig. vi har muligheter for tog og båt OG gå fra by til by 🙂 Det blir veldig moro 🙂

    10. Marit: Jeg har reist LITE i mange år, så det er i perioder som du sier. Nå er jeg klar for litt mer reising igjen. Men det trenger aldri å være langt 🙂 Gleder meg til denne 🙂

    11. Så heldig 🙂 Jeg er nok litt mer enn litt sjalu, for å være ærlig 😉 En kollega var der i fjor sommer, og jeg har fått gleden av å se alle de magiske bildene derfra, du kommer til å få en helt fantastisk tur! 🙂

    12. Åh! Så heldig! Har aldri vært her, men vil gjerne en gang. :o) Ingen planer for turer her foreløpig, men vi er vel like reisesyke begge to. Blir nesten litt sånn vakuum når vi er vant til å dra både hit og dit i løpet av et år. Men det er en tid for alt, og akkurat nå er det ikke reising som står først i køen hos oss. Dessverre.

    13. Vi gleder oss til besøk! Da skal vi kose oss i hagen og så kanskje vi får tatt deg med på en tur i skogen. Er mange fine steder vi har lyst til å vise deg. Kanskje 7 torpsrunden 🙂

    14. Elin Slåen: Ja, det kan være din tur NÅR du vil faktisk 🙂 Jeg valgte nå, for det er ikke hvert år man blir 50, så det passet så bra 🙂

    15. Vettu det er fetter og kusine treff, så vi er 22 stk som skal møtes på fjellet, så vi skal innlosjere oss i 6 hytter som hører familiene våres til, og bare ha det morro! 🙂
      har ikke møtt alle fetterene/kusinene mine en gang, så skal møte noen for første gang i år!
      Så det har jeg stor tro på at blir morro! 🙂
      Jaa, det er en uke midt i “intet” som en får fri – det kommer til og gjøre deg så utroolig godt!!
      Haha ja så det er ingen som kan overraske deg med noe sprell mener du? haha

    16. Fru Stussli: Jeg har deilige dager, men blir enda bedre til uka. Jeg har hatt en uke from HELL, forrige, og har brukt helga til å komme meg… Så fint du er mye hjemme i sommer, jeg kommer!! 😀 Gleder meg SÅ til den turen i mai, det blir herlig med en tur FØR sommeren også 🙂 Du hadde mange fine planer også da <3 Klemmer min venn <3

    17. Herligheten så deilig det der skal bli 😀 Jeg er så glad du er så flink til å ta bilder. Denne reisen du skal på står på ønskelisten til Stusslifolket 😉
      Vi skal feire 10 års bryllupsdag i sommer og da vender vi tilbake til dit vi giftet oss. London <3 Ellers har vi en plan om å nyte mange sommerdager hjemme denne sommeren.
      I mai skal vi til Villnus med naboene våre som vokste opp der og jeg skal en tur til Danmark på nordisk svømmekonferanse i april 🙂
      Håper du har fine dager i Oslo nå <3
      Mange klemmer

    18. Moving On: SÅ bra du skal på påsketur da 🙂 Med venner eller? 🙂 Ja, blir fint på tur, en uke faktisk, MIDT I året, FØR sommerferien liksom 🙂 Og bli 50 år borte er smart 😀

    19. åååh, så hæærlig!
      bildene ser jo ut til ov være reine drømmeplassen!!
      Italia er så vakkert – var der for noen år siden , og busset halve italia på langs! haha
      backpack! haha
      men fikk opplevs så utrolig mye!
      Så gleder meg til og lese hvordna jubileet ditt blir!! =)
      Blir nok en heidundrendes stilig uke for deg, og såå mange konge bilder!! 😀
      Jeg reiser på Onsdag =)
      Da skal jeg på PÅSKEfjellet, og jeg gleder meg som en unge!!
      det blir så bra! 😀

    20. annebe: Åsgårdstrand er vel så fint, vært der jeg også. Og Holmsbu er jo ikke langt vekk heller 🙂 Mye fint i nærheten også. Men DETTE blir bra for MEG 😀 Klemmer <3

    21. Så herlig !!! Ser ut til å være en fotogen fargerik by i Italia. Aldri vært der selv, men er vel på listen over “må oppleve” 🙂 Blir norsk nasjonal feiring + 50 års-feiring i Italia da. Det blir utrolig bra !!! Reisebrev kommer vel etter hvert ?

    22. Så herlig! ikke litt misunnelig, men MASSE misunnelig! Men unner deg det! også så deilig å feire borte! DET må være deilig! 🙂 Deilig å ha noe å glede seg til, og se frem til! Ser helt MAGISK ut der!

    23. Jo, nå ble jeg litt misunnelig, men for en flott måte å feire en flott dame på 🙂 Håper dere får en fantastisk tur, regner med det blir mange fine bilder å se da dere kommer hjem igjen? 🙂

    24. Detta blir bra…og det ser jo helt nydelig ut der 🙂 Blir ikke utenlands tur i år heller tror jeg…seks år siden nå..før jeg ble syk ble det ei uke sydover i sommerferien ulike steder …Tyrkia, Hellas ..Kanariøyene…m.m…
      Litt misunnelig…men Åsgårdstrand er fint det også…om det blir sol og varme :))) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg