På jakt etter mer gult…

Jeg har dratt en tur på landet en snartur, for å jakte på mer gult…Ikke de som piper og skviiiiker, men de som vokser så vakkert i grøftekanten…

Ikke snurten å se til dem her, så må på andre jaktmarker… 

Og hva er bedre enn å ta med noen gule blomster å besøke mamsen? Jeg kjøper noen, for jeg kan ikke være sikker på å finne noen i grøftekanten… 

Ha en fin dag så lenge, gå ut og plukk blomster 🙂

 

Har du funnet hestehov?

 

#blomster #påske #landet #kyllinger #hestehov

 

19 kommentarer
    1. Hei 🙂 For trøndere som meg, så heter det leirfivel, og JAAAAA!! 🙂 Jeg har sett mange i dag. Men i dag er første gang jeg har sett dem nå i år. Kanskje de blomstrer i solidaritet med Brussel….
      God påske med påskeklem fra Oslopadde 🙂

    2. Blomster sprer glede! Og ja her er hestehoven kommet. Den stikker hodet opp mellom visne gress strå og litt rim på bakken. Men opp skal den for nå er det vår 🙂 Kos deg på landet, og jeg håper du ser noen gule hoder i grøftekanten. Klem <3

    3. Foreløpig har jeg ikke sett antydning til noe gult i grøftekanten på min vei… Får vi sol og varm utover i påsken, skal du ikke se bort fra at jeg finner noe?

    4. Ja jeg har funnet hestehov som jeg på instagram i første omgang kalte for løvetann!!!! hjeeeelp hehehe men fikk korigert navnet og JA det er hestehov. Jeg er ingen reser på slike navn og det er jo greit å bli korrigert 😀 Håper du finner noe gult langs veien hos din mor nå da 🙂
      Kos deg!!!

    5. Har funnet utrolig mange hestehover!
      Synst de vokser overalt akuratt nå 🙂
      Er noen uker siden jeg fant den første.
      Good tur ut på landet =)

    6. Jada, hestehoven er funnet og foreviget på bilder..så du har nå fått sett dem her på bloggen min! I dag skal jeg ut å jakt blåveisen igjen..Er nok best å kjøpe noe gult til mamsen din..Ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg