En magiker?… ;-)

Ja, det er vel en person som er magisk..eller hva?

Jeg har tenkt lenge på denne syvende oppgaven hos Magiske Unni:

NOEN DU KJENNER SOM ER MAGISK,

og jeg tror det nærmeste en magisk person jeg kommer må være mamma….

Hun er på sett og vis noe av det mest jordnære jeg vet, og det er mulig det er DET som gjør henne litt magisk.

For hvor magisk er det ikke med menneske som ser ALT med klare øyne, ser livets realiteter rett i hvitøyet , har masse hun kunne satt seg ned og klaget over, men som heller LER så tårene triller og trekker fram det som er GODT med en dag.

For hvor magisk er det ikke med et menneske som klarer å se fargene i de grå hverdagene, og lyset i den mørkeste natten.

For meg er DET magisk, og for meg er HUN magisk.

 

 

Kjenner du noen magiske mennesker ?

 

 

 

#magi #magiskemennesker #magisklivbloggno 
 

 

 

 

43 kommentarer

Siste innlegg