Kari danser Karidansen….;-)

Og det gjør jeg også i dag…


 

Jeg svinger meg rundt i ring, hopper litt hit og hopper litt dit, for verdens beste Karidans har bursdag i dag: 

Herlige Karidansen! Rett fram, ærlig, likandes, uhøytidelig, humoristisk, tøff, sterk, åpen, modig, følsom, snill og tvers igjennom SEG SJØL!!  Tenk alt det i en “pakke” da!! Jeg har truffet damen også, og jeg vet at hun er like god LIVE, som her inne 🙂  En aller tiders Karidans <3

Karidansen er travelt opptatt om dagen, og spennende blir det å se resultatene av hennes siste prosjekt. Ikke vet jeg om hun dukker opp her i dag,for så lite hun har vært på blogg i det siste har hun ikke vært siden før hun startet opp bloggen tror jeg….. men ingenting skal hindre meg i å ønske henne en strålende flott bursdag hvertfall!!

Kari fikk innlegg i fjor også, og de finner du HER

Kjære Karidansen!

Gratulerer så masse med dagen! Håper den blir kjempefin.

Håper også å treffe deg igjen, kanskje til sommeren? 🙂 

Spis kake, kos deg og har en strålende påskeferie <3 

 

 

Bursdagsklemmer til bursdagsbarnet fra Frodithen <3

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #kake

 

19 kommentarer

Siste innlegg