Med sommeren foran seg <3

Med sommeren foran seg har man jo lov å drømme litt, har man ikke? Ve…jeg har som du vet mange kjoler å flagre rundt i til sommeren. Jeg har lange kjoler, med blomster og sommerfugler… Fargerike, flagrende og fulle av glede..

Jeg har korte kjoler, til kneet, med innsving i livet og plass til  former der det SKAL være former…

Jeg har MASSE kjoler og jeg gleder meg til å bruke dem.. De henger i skapet og roper på meg!! Og de er ikke Desigual alle sammen heller… 😉

 MEN…. Man får aldri nok kjoler…får man? Her er de siste fra Desigual som jeg ønsker meg…og et smykke

 

Tenk å flagre avgårde i denne da, med sandaler  og brune armer… 😉

 

 


Eller vrikke avgårde med svingende hofter i denne ettersittende saken…?

Er du glad i å bruke kjoler?

Liker du best de lange eller de korte?

 

#outfit #klær #shopping #desigual #kjoler #sommer
 

45 kommentarer

Siste innlegg