Nå er`n her!!

Ja, nå snakker jeg ikke om VÅREN…eller HESTEHOVEN ….som jeg har mast så mye om…Neida, nå er det snakk om boka til DENNE karen..

En knakende artig kar, blid, snill, lun og en sann nordlenning midt oppi det hele. Og han har jo laget BOK, og den har jeg kjøpt så klart. Flotte dikt og greier.


 

Gleder meg til å sette meg ned med den. Kjøpe en du også da vel!! Du finner Dedicat og bøkene hans HER 

 

 Ellers så minner jeg om noe mer eller mindre liknende litt SELFIE- galskap, som jeg har satt i gang,  som du kan lese mer om HER 

Håper du blir med, og lager litt baluba! Jeg har fått inn flere bilder allerede, men jo flere jo bedre mener jeg 😀

 

 

#dedicat #diktbok #selfier

 

 

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Min matgale verden: Jeg har jo ikke svart NOEN nesten i det siste, for det rekker jeg ikke. Er FOR travelt om dagen, og jeg kan ikke bruke all fritiden min på blogg… Går nok timer uansett 😀 Men innlegg, og besøk hos andre det må jeg prioritere 🙂 Klemmer og HUSK selfie, med grimase. Og IKKE manipulert, men ekte grimase 🙂

    2. Ja det var en fin bok! Jeg holder på å lese min. Gode varme tanker og ord! Og selfie ja….den må jeg huske! Ellers har jeg vært litt lei meg i det siste, for ikke et eneste svar på noen av kommentarene jeg la igjen hos dere her på blogg.no! Jeg trodde nesten dere hadde lagt meg for “hat” hehe. Helt til jeg skjønte at jeg ved å forandre bloggadressen min til den nye bloggen så klart ikke ga meg tilgang til svar på kommentarer. Så nå rettet jeg den tilbake til gamlebloggen, for jeg vil jo gjerne lese om noen svarer på kommentarer <3 klemmer

    3. Den er nok bra…for han skriver sååå fint :)) Jeg kjøper minst mulig for tiden..vi prøver å kvitte oss med mye ting ..sånn i tilfelle vi bestemmer oss for leilighet etterhvert :)) Jeg har delt innlegge hans om boka på Fb..så håper han får solgt mange eksemplarer :)) Klem til deg <3

    4. Så gøy! Kos deg med bok…oj..har glemt galskap selfie… Må prøve i dag da..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg