Du vet det er…

… skikkelig drittvær i Oslo….


 

 

…….når du ikke er sikker på om det er DU eller “han” bak deg på trikken som lukter “våt hund”..

 

 

Har du blitt våt i dag? 😉

 

OBS!!

Minner om at det er VELDIG viktig å få sendt inn BAD-selfie/Grimase-selfie til meg på mail!!

Har fått inn en del som har fått meg til å skrike av latter, men venter i spenning på flere gale selfier. Gå inn HER, for å se hva dette går ut på, og for å se mail-adressen du skal sende til.

 

 

#vått #regnvær #våthund

32 kommentarer
    1. Har heldigvis sluppet å bli våt i dag, trodde det skulle regne på jobb i dag, men slapp heldigvis unna 🙂 Det er så kjedelig når det skal regne såå mye, men heldigvis er man vanntett 😉

    2. Fikk ikke med meg at det regna i dag siden jeg satt inne på sykehuset hele dagen 😛 Så så jeg på facebook at noen hadde skrevet at de måtte løpe hjem i DET regnværet fra jobb 😛 Er litt morsomt å tenke på at man kan virkelig gå glipp av sånt vær når man sitter inne noe sted ;o

    3. ladyaugust: Det var flom i gata her, og jeg MÅTTE krysse over… Skoene var fulle av vann,jeg var kliss klass, og all maten også. Regnet RETT NED, i ca 20 minutter…og så var det stopp 😀 Å jasså…kastet ja…Ja , da slapp du unna for denne gangen kanskje 😀 Jeg har fått inn noen fine noen 🙂 klemmer søsklemmen <3

    4. Jada, jeg har blitt våt – mange ganger. Her har det regnet både til og fra jobb, og jammen måtte regntøyet på ute på jobben også. Sand på våte hender er det jeg liker minst, regnet er for så vidt greit, men jeg gleder meg til kommende dager for da skal vi få oppholdsvær. Vi krever ikke så mye på denne kanten av landet 🙂 Klemmer <3

    5. Hæ, har det regna i dag? Jeg har vært ute og gått og i studio og på ridetime og å handlet men nix regn… Badselfien min er makulert så ille var den hahaha heldigvis egentlig for jeg tror ikke jeg ville hatt den på nett hahahaha gooodklæmme <3

    6. uff og uff og uff såg nettopp på nyheter på nett, oversvømte gater i Oslo .Jeg har ikke blitt våt i dag nei,tørt og fint her ) krysser fingrane for att det snart er tørt hos dere også

    7. Moving On: TRenger ikke løfte deg fra sofaen, RIV tak i mobilen bare , surr et teppe rundt hodet, og gjeip i vei 😀 SÅNN da er det løst 😀 Hi-hi

    8. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Tusen takk 🙂 Jeg liker å tegne,og figurene trenger bare å endres litt fra gang til gang 🙂 Og de passer til de rare tankene mine 🙂 Illustrasjoner gjør noe med teksten når de er spesialtilpasset 🙂

    9. Ja den opnet seg virkelig også! Følte jeg kunne vridd buksen for vann når jeg kom hjem også! Haha
      Tenker på selfien, men kroppen vill ikke løfte seg fra sofaen mer en nødvendig om dagen. Men tankene er der og ideer! Haha

    10. Moving On: Ja, helt åpen himmel rett og slett, jeg tømte skoene da jeg kom hjem, Flom i gatene… Hvordan går det på selfie-fronten ? 😀

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Nei-nei…snufs… Jeg får klare meg uten selfien din da … Neida, jeg skjønner om man ikke orker sånt. Men håper det blir mange med 🙂 Det er MOOORO 🙂

    12. annebe: Ingen paraply, bare dårlig jakke. Det var flom i trikke-skinnene,og jeg kunne TØMME skoene da jeg kom hjem 😀 Og så var det over… Ja, tusen takk , har fått fine bildet 🙂

    13. Uff da ..hadde du ikke den fine fargerike paraplyen din…:)) Ikke regna her isdag..så har holdt meg tørr :))) Har sendt bilde tidligere i dag…håper du har fått det..ellers får du gi meg beskjed :)) Klem og fin kveld videre <3

    14. Ja da er det drittvær! hihih. Her har det ikke regna..som jeg har merka..bare tåke og yr i lufta..og grått og trist..Men da kommer nok regne snart.. Jeg tror jeg gir opp å få tatt bad selfi.. jeg er ikke i “bad selfi” humør! Sorry! 🙂

    15. Hahahahah!!!
      jaaa Himmelen åpnet seg jo totalt her i ste, og da var selfølgelig jeg ute og gikk til butikken i en IKKE regntett jakke, siden det var opplet og penre vær!
      kom til butikken som ei våt katte!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg