Galleri Frodith er åpent- Kom og se!!

Hallllooooo! Kom inn!! Jeg hører du er på utsiden der… Jeg er her inne…Ikke SÅÅÅ  varmt ennå akkurat….og jeg har jo KJOLE… tross alt…. Kom inn da!!

 

 

Bare kom bort her til meg, jeg vil si noen få ord før dere ser på utstillingen:

Ja…som dere ser så er ikke kjolen SÅÅÅÅ mye å skryte av denne gangen…, men den skulle jo matcha temaet: “Bad-selfie”…så jeg har prøvd meg på en BAD-look…spy-grønn med grimaser på…. 

Når det gjelder ansiktet, så er det LITT vanskelig å prate mens jeg står sånn og vrir og vrenger, men det får jeg bare tåle…Og dere får varmet opp lattermusklene før “showet” begynner kanskje 😉


Sånn…der var alle kommet bort her ja…Flott… Og i dag er jeg ikke nervøs en gang…for i dag er det bare galskap… Og ikke har jeg vasket og stelt så voldsomt heller, for når man har “BAD-selfie” som tema, så er det liksom litt “sinnsyke” og horror-aktig som skal gjennomsyre utstillingen, og da kan ikke gull-kronene skinne og grønnsåpelukta rive i nesa.. Det skal LUKTE litt galskap også !! Ha-ha

Det å skulle levere noe så personlig som et RART bilde av seg selv er faktisk litt krevende.Og når jeg helst ikke ville ha MANIPULERTE bilder, men et bilde hvor man var EKTE rar, så blir det litt skummelt. Jeg har full forståelse for det.. Når da SÅ mange likevel tør å sende meg en skikkelig bad-selfie, så er jeg SÅ glad!! Jeg prøvde jo å sette litt fokus på at vi ikke trenger å være så perfekte og pene hele tida, og da er det skikkelig moro at så mange sendte meg bilder hvor de hadde bedrevet EKTE ansiktsgym.

Jeg har tatt med de med litt andre “vrier” og løsninger også, selv om de var litt utenfor kravet, he-he.. VI er jo her for å ha det MORO!! 🙂

Tusen -tusen- millkoner takk til alle som stiller opp på slike ting. Galleri Frodith hadde aldri fått så stor suksess, uten alle de flotte kunstnerne som stiller opp hver gang 🙂 Det er jo DERE som skaper moroa, jeg har bare tilfeldigvis et bra utstillingslokale 😉

Galleridirketør Frodith Frodithsen bukker og neier og deler ut klemmer til alle som var med og stelte i stand utstillingen, dere er supre!

Og takk til alle som kom, håper dere vil kose dere!!

Nå spretter jeg korken, og så er det klart!! Ta dere litt champagne her på bordet, og gå inn døra til UTSTILLINGSROMMET… Der begynner galskapen…Mor dere! 

 

 

 

 

dedicat.blogg.no

 

annebe.blogg.no

 

denruteteskjorta.blogg.no

 

eilasverden.no

elevele.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

fruensvilje.blogg.no

Hanne Beate (bloggløs bloggvenn)

Helge (bloggløs bloggvenn)

Lithanna.blogg.no

magiskliv.blogg.no

 

margarites.blogg.no

minmatgaleverden.no

missmommy.blogg.no


missmusicalqueen.blogg.no

 

pittbulljedda.blogg.no

seljordslia.blogg.no

 

stussli.blogg.no


matogkakeoppskrifter.blogg.no

 


utifriluft.blogg.no

 

charlotte79.blogg.no

 

tib.blogg.no

 

tepausen.blogg.no

 

Oslopadda (bloggløs bloggvenn og VENN -med selfiefingeren på avtrekkern 😉 )

 

Ha-ha-ha en fin dag, og velkommen igjen <3

 

 

#gallelrifrodith #utstilling #selfier #foto #grismaser 

 

82 kommentarer
    1. Hæhæhæhæ, jeg ler meg skakk xD Synd jeg ikke rakk og være med på denne 😀
      Håper du har det fint, selv om trynet kan være litt krøllete innimellom <3

    2. Hahahahahahahhaaha:) her var det mange herlige selfies!! Tusen takk for titten! Herlig utstilling kjære deg! Fikk meg en god latter! Så fint at så mange bidro:) hihi! Sov godt og drøm søtt:)

    3. dedicat: Herlig gjeng , ikke sant? 🙂 Du er nå med på det meste du også 🙂 TOpp!! Takk for at du var med, og startet showet til og med 😀

    4. fruensvilje: Ikke sant 😀 Herlig rett og slett 🙂 Koste meg veldig jeg 🙂 Takk for at du var med og for at du kom COnnie 🙂 Supert 🙂

    5. maiken: Ja, tenk at så mange ble med 🙂 Jeg selv har jo lagt ut fæle ansikter som en oppfordring i forkant, men at så mange ville være med her helt utrolig 🙂

    6. Tusen takk for at jeg fikk besøke det fantastiske galleriet ditt! Som du sier, det er helt utrolig hvor flinke noen er til å dele av seg selv 😀

    7. Ojjjjjj… gaaaaddddd… Holder på å daue her… Hihihihi…. knis fnis… hihihi.. Tusen takk får innbydelsen :))) Dette var gøy å være med på :)) og se de andre sine bidrag… :))
      Må opp igjen og se en gang til… hihihi ::)) :)))

    8. karidansen: Ikke sant 😀 Ble ganske morsomt 😀 Er du travel om dagen Kari-mor ? 🙂 Går det bra med leilighet etc? 🙂 Høres spennende ut <3

    9. annebe: Ja, moro å klare å få i gang så mange på DENNE utfordringen, for den er for mange litt krevende…Men mange tør 🙂 Og moro ble det, vi har ledd og kost oss, og gitt blaffen i hvordan vi ser ut 🙂 Og det er moro 🙂 Ja, hurra for oss, og takk for at du ble med, for ros, for reklame og linking og alt 🙂 Du er super <3 Klemmer <3

    10. Først og fremst gratulerer med “flott”utstilling..og kule galleridirektøren, med stilig kjole..og DET uttrykket..hehe..
      Så gøy at så mange tar seg selv så lite høytidelig..og trår til med de minst pene sidene av seg selv…skikkelig artig …hurra for oss alle :)) Klem <3<3

    11. natheless: Ja, mange herlige fine her 😀 Jeg lo godt når bildene tikket inn, en og en, men samlet er det enda bedre 😀 Hi-hi Kos deg med dagen 🙂 Klem <3

    12. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Veldig glad du fikk med deg denne da 😀 DU er jo en av kunstnerne 😀 Ja, mange som tør å vise vrangsiden litt her 😀 he-he Tusen takk for at du var med 🙂

    13. ladyaugust: Ja, det er bra, starte dagen med knis og latter 🙂 Morsomme grismaser på alle sammen 🙂 Fine gjengen 😀 Og når MANGE kommer sammen og ser så gale ut, så blir det ekstra gøy. KNIIIIIS 😀 Godklemmer søsklemmen <3

    14. Hanne Beate: Du er topp, som ble med på dette, og som er så positiv 🙂 Det er gøy å lage i stand ting når mange er med 🙂 Tusen takk for at du kom og for at du var med 🙂 Ja, passende kjole og ansikt ikke sant 😀 Har kost meg skikkelig på tur , håpe bildene blir bra 🙂

    15. Så mange flotte bad-selfier! Herlig at så mange tør å vise den stygge siden av seg selv, og at du setter fokus på at man ikke behøver å være så perfekt hele tiden! Kjolen din passer fint inn også! Tusen takk for titten og for champagnen! Kos deg på tur idag!🌞

    16. Hahahaha, så mange herlige BÆD SELFIE’s… Jeg satt formiddagskaffen i halsen flere ganger, for jeg lo så fælt, hihihi. Dette var morsomt 😂

    17. Jeg er egentlig ikke så glad i å gå på utstillinger, men jeg er veldig glad jeg gikk på akkurat denne. Noe så morsomt å se alle disse flotte… Kremt.. Menneskene som virkelig tør å by på seg selv. Tusen hjertelig takk for at jeg ble invitert frodith. PS vakker kjole :))

    18. En skikkelig spennende gjeng du fikk samlet her. Jeg må si at vinneren for meg ble Lithanna med håret. Herlig vri! Ha en strålende dag alle sammen!

    19. Hahahaha, her var det mange bad selfies, hihi 😀 For en flott utstilling! skikkelig imponert, Likte godt det siste bildet med selfiefingeren på avtrekkeren :)))) <3

    20. margarites: Ja, de gale har det godt 😀 HI-hi 😀 Moro dette, og fornøyd med selfiene 🙂 Gode klemmer og takk for at du var med, på alle måter 🙂

    21. Eva: Så bra det fikk fram smilet 🙂 Og jammen mange tøffinger med, neste gang er du sikkert med du også 🙂 Nå skal jeg ut i skogen. Takk for rosen og for at du kom 🙂 Klemmer <3

    22. Ha ha ha vi gale har det godt! Så utrolig mange “fine” selfier. Artig at det kom inn så mange, og det er nok fordi du byr på deg selv, og viser at dette bare er gøy. Kjempeherlig utstilling. Og kjolen din var midt i blinken den – fineste galleridirektør! Stor klem <3

    23. Ojjjj her var det mange flotte bidrag <3 Og ja, der kan man se hva man ikke får med seg når man ikke alltid har tid til å ta turen inn i blogguniverset. Hadde nok hatt et par bidrag å velge blant jeg også. Men men....Det får bli til neste gang.
      En fin start på dagen er det, å se på alle disse herlige gummiansiktene 😉 Ble i godt humør 🙂 Koselig arrangement dette her Frodith, du flinke direktør altså <3
      Gratulerer med utstillingen, og ha en super dag videre <3 Klemmmm <3

    24. linnhelens: Ja, de er flotte 🙂 Tøft gjort 🙂 Jeg hadde så mange bad-selfies i oppkjøringen så jeg er ikke med i utstillingen 🙂 Moro dette <3

    25. Siv Svanem: Nei, jeg har ikke fått noe mail fra deg. Det er vanlig mail, med vedlegg man må sende, til adressen jeg skrev for en stund siden. Noen trodde det gikk å sende bilde på MELDINGER -funksjonen til blogg.no, men det går ikke. Der er det bare private meldinger. Synd du ikke fikk den fram til meg, hadde vært moro å ha med deg også 🙂 Men fint du kom og så hvertfall da 🙂 Nei, vi kan godt tulle litt med ansiktene av og til 🙂

    26. Mange flotte her. Prøvde å sende inn jeg også, men jeg har vel ikke fått det helt til. Ellers en god ide, vi trenger ikke være så flotte hele tiden.

    27. Eileen: Takk for ros, takk for at du kom og tusen takk for at du ble med 🙂 Dette var moro ja 😀 Jepp, skjønne folk alle sammen 🙂 klemmer til deg <3

    28. Haha!! Dette var herlig!!! Virkelig noe å våkne til på morningen! Er så glad for at du setter fokuset på at man ikke trenger å være perfekt! Det er mye morsommere å være med på dette , enn noen som helst annen skjønnhetskonkurranse!
      For alle disse herlige menneskene er virkelig noen skjønnheter, for det å være tøff nok til å vise sin gale side, det er skjønnhet det!
      SUPERT FRODITH! Digget galleriet og alt!
      Ha en super dag!!

    29. Min matgale verden: Ja, det var HELT herlig at så mange stilte opp på en så SKUMMEL utstilling. For det er ikke bare-bare å stille opp på SÅNT, når man skal være STYGG liksom… Men jammen meg over 20 som ble med på det også 😀 Jeg KOOOOSER meg. Jeg fant ut jeg måtte lage STYGG kjole 😀 Ha-ha I dag skal jeg gå MUSETUR med søsters, som er både ødelagt i rygg og fot, men som IKKE gir seg.. 😀 Foto blir det nok hvertfall 🙂 Klemmer <3

    30. Hahaha, Gratulerer! For et galskap! Utrolig morsomt. Ene verre enn den andre. Strålende påfunn dette min venn, morro fra ende til annen, fra jeg kom inn til jeg gikk ut. Og du så…..vel….kan vel neppe bruke ordet smashing i dag, du så ganske så horribel ut du også, perfekt match til utstillingen. Jeg koste meg virkelig, deilig å se på vrengte og vridde ansikter gitt 🙂 Ha en strålende søndag 🙂 klemmer<3

    31. Elin Slåen: Ikke sant det er mye bra 😀 Jeg fikk jo liksom en og en, og humret underveis, dere får hele smæla i ansiktet på en gang 😀 Galskap 😀 Hi-hi Jeg synes folk er tøffe 🙂 Og jeg er SÅÅÅÅ glad at folk blir med på sånt 🙂 Takk takk 🙂

    32. Ha ha ha- fantastisk, fantastisk, fantastisk 😀 Ler så jeg gråter!
      Og hu bloggløse venninnen din-.Hanne Beate- er jo bare helt rå! 😀
      Og Missmommy.blogg.no var jo bare helt herlig på sin måte! 😀
      Nei, her var det mye bra og gøy å se på! En helt super utstilling 😀

    33. Masse flotte bad selfier her ja!! hahahaha. 🙂 Takk for titten, en flott utstilling!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg