Glede seg over og glede seg til <3


 

Livet er fullt av “glede- seg- til”-  og “glede-seg -over”-ting!! Man må bare titte litt nøyere etter i svingene…Det er ALLTID noe å glede seg til 🙂 Det kan være kaffekoppen om mårran eller kokosbollen som ligger og roper i kjøleskapet… Det kan være å treffe noen det er lenge siden du har sett, eller det kan være å se en god serie..

Jeg gleder meg TIL og gleder meg OVER nesten de samme tingene… Det ene starter bare litt FØR det andre…

Nå har jeg flere ting som ligger foran meg som jeg gleder meg TIL… og om kort tid er dette ting jeg gleder meg OVER:

-Tur med søsters i skogen i morgen

-Undervisning av fine elever som kommer på mandag

-Reise på besøk til bestis om et par uker

-Tur til Bergen i begynnelsen av mai

-Tur til Italia på bursdagen min

– Åpning av Galleri Frodith i morgen tidlig (se HER om du ikke har fått med deg invitasjonenen)

 

 

#glede #forventning #livet #hverdag #øyeblikk

 

46 kommentarer

Siste innlegg