Av og til kan jeg bli veldig irritert!!

De som har kjent meg en stund her inne vet at jeg ikke har det med å bli så veldig sint…

Men jeg kan bli VELDIG irritert…. Og da HYLER jeg høyt!!!

Inni meg da…så klart…

 

Noen ganger hvis folk er FOR dumme og irriterende så eksploderer jeg til og med bittetlitt!!  Med høy lyd og store smell!!

Ja… på innsiden så klart… Vil jo ikke bli bura inn heller…

 

Blir du så irritert at du vil eksplodere innimellom?

Ser du likevel helt vanlig ut på utsiden?

 

 

#sint #humør #eksplosjon

 

 

31 kommentarer
    1. Så herlige bilder, selv om de beskriver en situasjon som er ganske så frustrerende. Ja, jeg ser nok i blant helt vanlig ut, særlig i jobbsituasjon, selv om jeg har lyst til å eksplodere på innsiden.
      Ha en nydelig dag, fine Frodith <3

    2. Åååååå…….Det hender seg nok at jeg eksploderer litt på utsiden også jeg……Man bør jo helst ikke det…..Det er så fort gjort å bli usaklig……. 😉

    3. Jeg tror ikke du går rundt å er myey sur nei, men at du kan tenne på alle pluggene innimellom tror jeg er litt sunt 🙂
      Kan bli sint jeg også, spesielt når jeg føler til er urettferdig. Da kan fyrer meg skikkelig opp, og da er jeg heller ikke redd for å si i fra.
      Håper du ikke er sint mer nå <3

    4. Ja da, jeg kan være sint inni meg, men jeg kan nok være godt synlig sint også jeg.Grrrrr!!!! Mange har sagt at jeg ser sint ut, uten at jeg er det? Men det er fordi jeg sier ifra med ganske bestemt stemme det! Nei da, slapp av, i dag er jeg slett ikke irritert en gang. Smil! 🙂

    5. Jeg viser det utapå på hjemmebane og inni på bortebane. Man vil liksom ikke ha et dårlig rykte på seg heller, og sånt skaper dårlig atmosfære. Nylig var det ei dame som var ordentlig sint på meg for noe, og hun liker jeg fortsatt ikke. På hjemmebane går det an å prate om ting i etterkant, men det er verre med de man ikke kjenner så godt synes jeg.

    6. Jeg er nok ikke like flink som deg til å holde det inni meg, eksploderer jeg så gjør jeg det både på innsiden og utsiden! Å da syns jeg synd på de som er i nærheten av meg, for jeg kan bli veldig sint! Det er ikke så ofte jeg blir det, men noen ganger hender det! 🙂

    7. Å nei du Frodith, her er det ingen intern eksplosjon mens jeg ser helt vanlig ut nei :o)) Jeg har et voldsomt temperament, og jeg har minst en utblåsning om dagen…. HØYT!! Ikke bra å holde inne sånne følelser :o))

    8. Tror det spørs helt på hva/hvem det er – for noen ganger er det virkelig ikke lett å skjule at man er forbanna. I noen situasjoner må man jo bare, for eksempel i en jobbsituasjon, da kan man ikke bare “klikke i vinkel”, men trekke pusten, og prøve så godt man kan å prate rolig(selv om det absolutt ikke er lett!!). Men hjemme bør man kunne si det rett ut om man er forbanna, selv om det kanskje ikke er så artig. Håper du fikk ut litt utblåsing i dag – for det beste er jo å få det ut.

    9. maiken: He-he, neida, det er ikke SÅ ille 😀 Men sånn innimellom kjenner jeg at jeg skulle skreket litt mer, blitt litt forbanna… Men de få gangene jeg gjør det, så kjenner jeg at jeg trives ikke HELT med det heller… Kanskje ute i skogen et sted… 😀 Neida, jeg har FÅTT ut ting, til venninne på de greiene som må ut. Så jeg blir litt ferdig, og egentlig er jeg kjent for å glemme ting fort… Dvs, se det fort fra en lysere og annet side. Men innimellom hadde det vært litt greit å bare eksplodert bitteliitt UT også…Jeg er forsåvidt “ferdig” med hele greia nå 😀 I morgen er en ny dag , og verden begynner om igjen 🙂

    10. Det skal mye til FØR jeg irriterer meg , men blir det for ille så må det UT.
      Jeg synes jeg ser konturer av noe hjertesykdom her…., for det er IKKE bra å brenne inne med ting. Men det vet du vel…

    11. Ja, det er jo det 🙂 Er jo ikke noe hyggelig å bli så sint liksom 😛 Men da har folk terget meg lenge altså, eller vært stygge med tantebarna mine, eller noe sånt. Da er det lov! ? 🙂

    12. Søtmonsen ): Oi! Jeg legger fort fra meg ting, egentlig, og er rimelig stabil i humøret, som regel ganske blid. Men kan bli irritert, og får lyst å skrike høyt innimellom 😀 ( egentlig sjelden) Gjør det aldri 🙁 Burde skreket litt av og til, tror det er sunt 😉

    13. Noen ganger blir jeg faktisk så irritert at jeg klikker i vinkel, bokstavelig talt- høyt så hvem som helst kan høre. Da er jeg sint da, noe som heldigvis er sjeldent 😛

    14. Jeg kan nok bli litt frustrert og irritert, men det kommer ikke så ofte ut. Jeg biter det i meg og blir nok litt mer stille – og så knurrer det inni hele meg. Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde sluppet ting litt mer ut – men er det meg da? Hører mange som sier de slår bokseputer (vet ikke hva de greiene egentlig heter) når de er på trening. Da får de liksom slått ut litt frustrasjon. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å slå hardt fra meg en gang – har aldri prøvd. Heller ikke skrike frustrasjonen ut i skogen. Tror nok jeg er redd hva andre skulle si og tenke om de hadde sett eller hørt meg. Men heldigvis er det sjelden jeg føler lyst til å slå fra meg. Og ting ordner seg jo som oftest. Klemmer <3

    15. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg kjefter fra meg litt jeg også, til en venninne, men ellers ser jeg ganske vanlig ut, men vill eksplodere litt egentlig. Men sint, det må jeg øve på å være, ut mener jeg, for det klarer jeg ikke 😛

    16. Hihihi..denne følte jeg meg veldig igjen i nå..Har vært så sint og frustrert at jeg har nesten eksplodert!! ihvertfall hode..hihih. Men hjelper det? nei..hihih. Men jeg er nok ikke så flink til å holde det inni meg..ikke på hjemmebane ihvertfall..men ute, ja da er maska på..:-)

    17. Er nok ganske lik deg der ja…stort sett veldig rolig utapå og finner meg i mye…men om noen “angriper” meg så kan jeg absolutt svare for meg..:) Nå har jeg vært inne å gratulert bursdagsbarna du hadde så fint innlegg til ..mannen her er 55år i dag..men får feire litt til fredag :)..litt stresse dager her denne uka… Klem til deg..også håper jeg ting ordner seg greit for deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg