Når sommerfuglvingene gror… ;-D

Ja..nå er sommerfuglene på plass…Noen har etablert seg i magen…de fine og fargerike som gjør livet til en liten og vakker dans… Sommerfuglvingene har begynt å gro… gjort meg klar for vår og sommer.. For selv om jeg er sommerfugl året rundt jeg.. så lett som jeg blafrer gjennom livet egentlig… så er vingene aldri så stor og lange og fargerike som om våren og sommeren!!!

 

Og NÅ er det ting på gang her, så nå kan jeg bare flakse i vei:

Jeg la i går ut en musikk-video, fra You Tube, Maria Mena som synger Mitt Lille Land…Og så kom jeg på at jeg har egentlig vært veldig glad i musikken til Maria Mena. Etter litt rask klikking på nett fant jeg ut at hun spiller på Wrigthegåden i Langesund, og du som har kjent meg en stund vet jo at DET er konsertsted nummer EN i Norge!! Langesund er en vakker liten perle, så helgen 24. -26. juni blir en ypperlig liten ferie på to netter.


(google)

 

 Jeg har sett både Katie Melua,

 

Polkabjørn og Kleine Heine,

 

og Tommy Tokyo der nede… Og det er verdens beste sted både for bading, valsing i florlette gevanter og sandaler OG for turgåing <3

 

Løse gevanter fra tidligere besøk i Langesund…

 

Og nå er det altså klart for Maria Mena, og meg og søsters. DET blir sommerfuglflaksing det!!

 

 

 

Skal du på konsert eller festival i sommer?

Har du en liten perle i Norge som du stadig reiser til?

 

#langesund #wrigthegaarden #mariamena #ferie #musikk

 

 

28 kommentarer
    1. ååh så koslig.. Maria MEna har utrolig mange fine og vakkre sanger!! Liker henne også utrolig godt!
      så det blir en bra musikkopplevelse for deg vil jeg tro!!:)
      deilig!!
      jeg skal på konsert om 14dager 🙂 da skal jeg på jaa9&OnkelP 😀 så det blir koslig!:)
      Utenom det blir det nok den vanlige contryfestivalen jeg er på vert år! hihi!!

    2. Det er litt stas med sånne sommerkonserter! En helt egen stemning…… Enig i at Maria Mena er dyktig. Har jo også sansen for Katie Melua! Og Frodithen er riktig så fjong og sommerlig i desigualkjolen sin!! 😀

    3. Jeg skal på “Festivalen Sin” i Moss nå i sommer, og da skal jeg se min store favoritt igjennom mange år KIm Larsen. Jeg gleder meg som et lite barn allerede nå :o))
      Vet du, min perle er ikke langt unna…. Det er min kjære innglassede balkong som jeg storkoser meg på. Der sitter jeg å nyter fine sommermorgener, ettermiddager og kvelder med bra lyd på radioen og en god bok. Der samler jeg krefter, reflekterer over ting som har skjedd igjennom dagen å bare nyte livet :o))

    4. Jeg vet Langesund er fin for båtferierende også. Jeg har reist noen somre på båtferier men ikke vært der….Kanskje jeg må finne meg en kjærest med båt igjen…..;)
      Du får nok noen supre dager der. Håper solen skinner på deg også
      For meg blir det å drive litt mer med “øyhopping” her i sommerhalvåret, er veldig mange perler, men bare når det ikke regner. Så man må være parat…:)

    5. Så gøy med konsert. Maria Mena har jeg fått mer sansen for med årene. Jeg har ingen konsertplaner i år, selv om det kommer store stjerner til Bergen i sommer. Og en liten perle av et sted har vi i Hardanger. Nå er det endelig helg og den skal nytes! Ha en fin kveld. Klemmer <3

    6. Du er jo den fineste sommerfuglen <3
      Vet ikke helt om det blir noen festivaler i sommer, men det blir konsert i mai, og det er bra nok for meg 🙂 Har ikke hørt mye på Maria, men det jeg har hørt er veldig bra 🙂 Ha en fantastisk fredag <3

    7. Skjønner godt at sommerfuglvingene dine er litt ekstra store om sommeren, for da synes jeg det er mye lettere å flakse fra sted til sted 😉
      Jeg har ikke noe favorittsted, for det er sjelden jeg har vært ett sted mer enn èn gang 🙂

    8. Jeg bodde jo ikke så langt unna Langesund, å Maria Mena er jo en fantastisk artist! 🙂 Kanskje jeg skal lure med meg noen til å være med å se henne opptre! 🙂 Jeg har ingen planer om konsert i sommer, men kanskje det blir Maria Mena på meg da! 🙂 Håper du får en super helg! 😀

    9. ingen umiddelbare planer,men veldig lyst å se aha i Bergen her i Mai…må se om eg tar meg råd til det 🙂
      ha en vakker fredag klemmetingene <3

    10. Nydelige deg ..både som sommerfugl og med sommerkjole :)) Fine konsertopplevelser du har hatt..og skal ha .)) Vi skal ikke på noen konserter..men en tur til Åsgårdstand håper jeg å få til i sommer..og kanskje et par ganger også..vi får se :)) Fredagsklem <3

    11. Maria Mena har en nydelig stemme, skulle gjerne vært på konsert med henne ja..
      Nydelig kjole du hadde! Den kunne jeg tenkt meg! Den kledde deg helt fantastisk!

    12. Så nydelig bilde av deg tegnet og som foto. Sommerperler? vi dro til furuholmen hver sommer til det ikke var lengre en campingplass. Så liker vi oss godt på Lindesnes. Men det er jo så mange flotte perler. Svak for nabolandet Danmark

    13. Åhh Langesund hørtes koselig ut nå! Bare å glede seg da 🙂 Pappaen til Eline har hytte i nærheten, så vi har pleid å være på de traktene om sommeren 🙂 Kjøre båt der er jo bare helt fantastisk også!

    14. Så koselig! Nei jeg har ikke vært på konsert på evigheter! Orker ikke høy lyd og masse folk! Så den tid er nok over for meg! 🙂 kos dere! og det er deilig å ha noe å glede seg til! også ha litt sommerfugler i magen av den god sorten, er bare deililg!

    15. Her gror det farger alle veier 😊 Mest innover, tror jeg 😊 Føler meg levende og glad og helt klar for vår og sommer ☀️🌺💃 Ingen festival på meg. Jeg liker det ikke, av en eller annen merkelig grunn……. Vingene dine er virkelig praktfulle ❤️ Alle kan se det ! Klem LT

    16. Så fine sommerbilder og vakre piker! Ja i den kjolen er du akkurat som en sommerfugl. Jeg har mange favorittsteder. Noen passer i høsten og andre i våren. Akkurat nå venter jeg på å reise for å se etter hvite blåveis. Men det tar nok minst en uke til. Innover i landet har jo snøen bare så vidt forsvunnet. Våren er også turer ut til havet, høre bølgene og kjenne saltvannsduften. Inne i vika her hos meg blir det aldri den samme følesen av hav, selv om vannet er salt. Masse å glede oss til! Klemmer fra meg 🙂

    17. Åå, så koselig! Det blir nok en herlig helg. Nei vet du, jeg har ikke en eneste konsertbillett liggende, og det er litt leit. Men jeg har en billett til teater i hvert fall i mai. Og ingen liten perle som jeg besøker om og om igjen, bare hytten da, og DEN er jo perlen min den 🙂 Nyyyyyt fredagen! Jeg skal på senvakt, men før jobb skal jeg ta en kaffe med Lisbeth, og det blir koselig, for det er lenge siden det 🙂 klemmerfredagsklemmer<3

    18. Så herlig sommerbilde av deg 🙂 blir sikkert skikkelig bra konserten 🙂 jeg har aldri gått på noe skikkelig konsert i hele livet mitt :p

    19. Norge har mang en perle man kan besøke. Har endel slekt på sørlandet så jeg kunne besøke familie både i Risør, Tvedestrand og mange andre steder der nede. Men veit ikke enda om jeg har tid. Musikkfestivaler er en fin ting noe som jeg tar på sparket. Men jazzen på Kongsberg og bluesen på Notodden har jeg besøkt før. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg