Frodithen -time for time (kl 20 avslutning)


Sånn… Da var jeg kommet meg gjennom en dag med:  “Frodithen- time for time”.

Og etter nøyaktig 12 timer etter første innlegg, så sier jeg takk for i dag , på DETTE opplegget 😀 

Takk til alle som har fulgt meg gjennom dagen <3 Det var moro å prøve å gjennomføre dette også. Ingenting skal være uprøvd på blogg 😉

Så da avslutter jeg omtrent som jeg begynte… i speilet…Men denne gangen skal ansiktet AV… 😉

Har DU hatt en bra dag?

Jeg har hatt det strålende. Ikke de STORE hendelsene, men veldig koselig og jeg er glad som en lerke <3

 

#avslutning #sminkefjerning #timefortime 

26 kommentarer
    1. morsom blogging du fant på denne søndagen 😀
      eg hadde blitt gal om eg sku holdt sånn følge med tider,men eg syns du var flink 😀
      og mat laget du jo selv og?
      flinkiss 😀
      klememting på mandagen fineste du <3

    2. Min matgale verden: Ja, det var litt stress,men klokkene var jo laget ferdig. Måtte bare få ut et bilde. Og helst AKKURAT på slaget. Og da kunne jeg jo sitte på bussen, stå i kø på butikken eller liknende 😀 Men jeg klarte det 😀 He-he Klemmer <3

    3. Morsomt å følge med på deg time for time 🙂 Sikkert en del jobb å poste så mange innlegg på en dag, men du besto med glans ^^ Håper du får en fin uke! Klem

    4. Artig “prosjekt”! Jeg har ikke fått fulgt med på “Frodithen” i dag, men var innom og såg over noen innslag nå. Jeg har vært borte siden klokken 14.00 i dag, først på øvelse med koret “hjemme-hos” en korvenninne med stor gård, like ved der på Stiklestad kulturhus, hvor vi klokken 18.00 hadde konsert med alle kor i Verdal kommune. Vi hadde en fin dag med pølsefest og sang 🙂

    5. Har vært moro å følge deg gjennom dagen….på toget, på besøk..til middag..og ved speilet bl.a…nå er du nok sliten som har hatt folk “på slep” en hel dag :)) Nattaklem og fin morgendag <3

    6. Jeg har hatt en deilig daffe dag, hvor jeg har fått lest meg opp på en del blogg-innlegg som hadde gått meg forbi de siste dagene :o)) Så har vaskemaskinene fått kjørt seg, og jeg ha fått ryddet i en haug med papirer som til slutt havnet i søppelposen… En god og avslappende dag :o)) Kos deg resten av kvelden Frodith, og håper du får en fin start på uken i morgen!

    7. En innholdsrik dag har da du hatt…kjørt buss, spilt spill. spist is, vært med mor…. Gøy å følge deg!!

    8. Time for time med frodih – neste blir vel minutt for minutt sånn på TV? Det blir kanskje litt voldsomt….. Må sjekke det hele senere.
      Dagen har vørt bra den – helt alene, ble 2 skogsturer i helga på 5 km og nesten 12 km + en sykkeltur i dag på ca 14 km. Nå venter en grundig tannpuss for i morgen er det tannlegen. Ha en fin kveld.

    9. Gratulerer med vel gjennomført time-for-time innlegg. Det har vært morsomt å følge deg, selv om jeg ikke helt har klart å komme innom hver time. Nå får du nyte kvelden. Klemmer <3

    10. Har hatt en koselig dag selv ^^ Kost meg litt alene, mens kjæresten tok en guttetur til Sverige med broren sin :))
      Ser ut som at du hadde en koselig dag med mammaen din ^^ Ha en fortsatt fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg